Spent... Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hei! Er i x-antall prøveperiode, og pleier alltid å få såre/ømme pupper mellom EL og mensen. Nå er det 1 uke siden jeg hadde EL (er 99 % sikker på tidspunkt), og puppene er slappe og ikke noe ømme. Merker kun at brystvortene stikker litt/såre. Finner dette så rart...! Har hatt en "stølhet" helt nederst i magen i noen dager, og det stikker innimellom (tar et tak) i lyskene. LIkevel - er jo tidlig for å merke noe tegn?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Er du sikker på at du har hatt el? Kanskje er det stikkinger av el du kjenner nå? Det kan skje ut av det blå at el blir forsinket. Det har hendt meg to ganger og da har el testene vært nesten helt positive når normalt el skulle komme men likevel har el kommet ei uke seinere. (da har jeg gått tom for tester så hvordan eltestene var i uken fea normal el og faktisk el vet jeg ikke).Anonymous poster hash: b516c...780
Gjest Sille4 Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg hadde ømme brystvorter mellom EL og mensen i hver pp, og jeg er helt sikker på når jeg hadde EL. Men en måned ble de ikke ømme, og da var jeg gravid. Håper det samme gjelder for deg
Spent... Skrevet 6. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg hadde ømme brystvorter mellom EL og mensen i hver pp, og jeg er helt sikker på når jeg hadde EL. Men en måned ble de ikke ømme, og da var jeg gravid. Håper det samme gjelder for deg Ts her! Jeg vet 99 % sikker når jeg har hatt EL (bruker 2 uavhengige tester), og har brukt disse i mange mnd. Får alltid mensen 14-15 dager etter disse er positive. Siden vi nå har prøvd noen mnd, kjenner jeg jo på alle tegnene (!) og jeg har alltid ømme pupper, men ikke nå. Finner det rart....! Håper jeg er gravid da?!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Håper du er gravid! Hadde selv eggløsning for ca 5-6 dager siden og er så øm/støl nederst i magen. Har i tillegg ekstremt vonde og murrende menssmerter. Er så fælt å gå og vente sånn, hehe!! Jeg har vært gravid to ganger tidligere. Første gang kan jeg egentlig ikke huske noen spesielle menssmerter-lignende magevondt, men jeg hadde stikkinger og rivinger i lysken. Var noe av det verste i begynnelsen, det kunne bli veldig smertefullt f.eks med en gang jeg reiste meg eller snudde meg i senga. Andre gang jeg var gravid hadde jeg absolutt ingen symptomer, men da mistet jeg ganske tidlig. Det er vel ikke nødvendigvis for tidlig å merke noe? Er det ikke 4-6 dager etter EL at egget fester seg? Jeg mener man kan merke de første symptomene ganske kjapt etter det. Anonymous poster hash: 13274...b3f
Gjest Valmuen Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Jeg pleier alltid å få ømme pupper etter EL, men to av gangene jeg har vært gravid har jeg faktisk ikke hatt det Første gangen trodde jeg bare at EL var forsinket, så fortsatte å teste etter den. Fikk mange nesten positive el-tester flere dager på rad, så bestemte meg for å ta en g-test, som da var kjempepositiv. Så hos meg har totalt mangel på symptomer vært "symptomet" 2 av 3 graviditeter
Spent... Skrevet 7. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2015 Ts her! Så godt å høre at noen har vært i lignende situasjon. Er i dag på 9 DPO, og har fortsatt ikke ømme pupper. Brystvortene er noe såre, og jeg er litt små uggen. Kjenner godt i korsryggen. Huff - tør ikke å teste meg allerede! Det er jo for tidlig. IKM er på lørdag/søndag. Finner det SÅ rart at jeg ikke har ømme pupper. Min mann kommenterte det og - vanligvis får han ikke røre dem mellom EL og mensen, haha! Kanskje det er håp? Ikke tatt noe EL tester nå.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Til TS, jeg har det akkurat som deg...! Har alltid ømme pupper, men ikke antydning nå. Jeg har også IKM på lørdag/søndag. Spennende! Anonymous poster hash: 3eecd...f81
Spent... Skrevet 7. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2015 Til TS, jeg har det akkurat som deg...! Har alltid ømme pupper, men ikke antydning nå. Jeg har også IKM på lørdag/søndag. Spennende!Anonymous poster hash: 3eecd...f81 Så spennende! "Hater" denne vente tiden. Puppene har blitt noe ømme i dag, men ikke sånn ømme som jeg pleier å ha. De er mer vonde på en annen måte. Plutselig så er det vondt. Veldig rart! Likevel, tok jo en test på ettermiddagen på dag 9DPO og den var jo negativ...Burde ikke tatt den - er så sikker på at den ikke sitter da.... Ts
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Er tidlig ennå lykke lykke til😊Anonymous poster hash: 3eecd...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå