AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Nå er jeg veldig redd og fra meg.. Tante ligger på sykehus og skulle bytte ut en hoftekule, og fikk nå beskjed om at hun har Blodforgiftning. Hun har fra før ikke verdens beste helse og dårlig immunforsvar, liten toleranse for flere typer antibiotika. Leser litt på nett om dette men det hjelper lite:( Og mamma er veldig bekymret, jeg vil så gjerne berolige henne men finner ingen veldig gode ting å si ut i fra hva jeg finner på nett. Måtte bare få dette ut mens jeg prøver å holde motet oppe Anonymous poster hash: 557c0...5e2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Sepsis er farlig når det er ubehandlet. Men de klarer stort sett alltid å behandle det når de vet hvor det kommer fra. Stol på legene, dette ordner seg. God bedring til tanten din! Anonymous poster hash: 78f62...331
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 De har mange typer antibiotika å velge blant og jeg vil tro de klarer å finne noen hun tåler og som kan kurere sepsisen hennes.<br /><br />Selv har jeg hatt blodforgiftning etter en operasjon i benet og jeg ble behandlet med tre typer antibiotika til alle tider på døgnet. De er nøye med å dosere antibiotikaen jevnt ut over døgnet til nøyaktig gitte tidspunkter. De tar hyppige blodprøver for å følge med CRP-en. Om den synker virker antibiotikaen og om den er uforandret eller høyere, finner de en annen antibiotika.<br /><br />Lykke til med din tante.Anonymous poster hash: 4120f...153
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Sepsis er en veldig vanlig komplikasjon under sykehusopphold, og det blir behandlet. Dette går nok bra Anonymous poster hash: 58d00...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå