Gå til innhold

Sykdomsfølelse i kroppen, trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i muskler og ledd, utsiden av hals og nakke. Tett og rennende nese, men ikke vondt inni halsen og ikke hoste. Heller ikke feber, bare føles som jeg har feber.

Dumt å løpe da? Skal jeg gå etter feberen som tilsier jeg ikke er syk eller følelsen i kroppen? Hatt det sånn siden torsdag.

Anonymous poster hash: 8bbd5...c04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du føler deg sånn er det definitivt ikke noe lurt å trene. At du i det hele tatt vurderer å trene forundrer meg. Er det ingen nå for tida som lærer at når man er syk trenger kroppen ro til å bli kvitt infeksjonen?

Med de fleste småinfeksjoner vil man ikke få noen alvorlige konsekvenser av å trene selv om man ikke er frisk, men hvorfor ta sjansen? Når man føler seg syk føles det jo ikke akkurat topp å trene.

Skrevet

Er mer den om man er syk når man ikke har feber? 😳

Og ja jeg sliter med tanker om hva som er gode nok unnskyldninger for å la være å trene, feber er regel om å la være. Diffuse symptomer er verre. Må ha noen type regler for å bare ikke la det skli helt ut. Sånn er det når man har små barn som er mye våkne om natta, full jobb og fryktelig stressende hverdag generelt. Da er det vanskelig å kjenne om man bare føler seg generelt sliten, veldig utslitt eller syk. Vil ikke bli en av de som lar være ved første "gyldige" grunn. I de fleste tilfeller gjør trening godt. Men denne gangen lurer jeg på om deg er motsatt. Pleier ikke å føle meg sånn her. Huden kjennes varm og det dunker og verker overalt.

Anonymous poster hash: 8bbd5...c04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...