AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hederspost til dyrene <3 De gir så mye og krever så lite i retur. Hadde vi mennesker vært som dyrene hadde det vært en nydelig verden, for dyr er oss mennesker helt overlegne. Anonymous poster hash: 41d82...c76 6
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Helt enig 💕💕💕💕🐶🐺🐒🐼🐱🐭 Vakre skapningene som alle fortjener å ha det godt.Anonymous poster hash: dd948...3a9 2
Sandie Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Enig så enig.Og uten dyr hadde verden vært et kjedelig sted 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Enig så enig.Og uten dyr hadde verden vært et kjedelig sted Ja vet du, jeg vet ikke om jeg hadde orket en verden uten dyr. Dyr betyr så mye for meg, og hjelper meg gjennom de vonde dagene. Men i gjengjeld skjemmer jeg de bort, ikke fordi de krever det, men fordi de fortjener det <3 Anonymous poster hash: 41d82...c76 1
Sandie Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Ja vet du, jeg vet ikke om jeg hadde orket en verden uten dyr. Dyr betyr så mye for meg, og hjelper meg gjennom de vonde dagene. Men i gjengjeld skjemmer jeg de bort, ikke fordi de krever det, men fordi de fortjener det <3 Anonymous poster hash: 41d82...c76 Akkurat sånn er jeg også:)En verden uten dyr hadde vært ganske meningsløs,og de gjør meg alltid i godt humør om jeg er litt nedfor.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #6 Skrevet 6. september 2015 Akkurat sånn er jeg også:)En verden uten dyr hadde vært ganske meningsløs,og de gjør meg alltid i godt humør om jeg er litt nedfor. Et av mine største mareritt er hvis jeg skulle bli allergisk i voksen alder. Det hadde faktisk vært krise! Anonymous poster hash: 41d82...c76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå