AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hadde dere hatt hund hvis dere måtte tørke den i rompa hver gang etter dem hadde gått på do? Anonymous poster hash: ea151...cde
Kragebein Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Ja. Har måttet gjøre det et par ganger fordi det har satt seg fast i pelsen bak, det er ikke så ille at det positive ved å ha hund ikke veier opp for det. 2
Gjest imperio Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Jeg elsker langhåret hunder og katter, og har også det. Så ja, tørking en gang i blant må til. Vasking av labber er også normalt her i huset, spesielt hos katten. Han er så fæl til å tråkke på sin egen avføring (innekatt). Dersom håret er ganske langt bak der så kan du alltid barbere eller klippe Slik at du slipper å rive og dra og børste ut klumper. For det ubehagelig for både deg og hunden. Når håret er kort så er det bare å spyle den litt i dusjen også bruke papir.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Vasker alltid rompa på min pomeranian, og føner det etterpå. Han elsker det, og hver gang venter han og hopper av glede. Det verste jeg kan se er hund som har bæsj i pelsen, æsj!Anonymous poster hash: df92a...cd3
infectedsopp Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Hender vi må tørke/vaske hunden bak (langhåret), men slik er det bare
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Ja, gjør det ofte med min og det plager meg ikke det minste. Anonymous poster hash: 44da3...580
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Vasker alltid rompa på min pomeranian, og føner det etterpå. Han elsker det, og hver gang venter han og hopper av glede. Det verste jeg kan se er hund som har bæsj i pelsen, æsj!Anonymous poster hash: df92a...cd3 Vasker du pommen din hver gang den har bæsjet? gjør det kun når min har dårlig mage jeg.. Anonymous poster hash: e2bc2...118 1
Jeane Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Selvfølgelig. Er uansett ikke noe eklere enn å plukke opp bæsj i en sort pose, er det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå