AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Skulle ønske det fantes et shit-register, der man kunne avsløre løgnere. De som "glemmer" å fortelle at de er gift. Over de som ikke klarer seg uten flere partnere selv om de sier du er den eneste. De som manipulerer sine partnere og slike som misshandler sine partnere. I hvert fall en slags oversikt, uten navn, men nok detaljer til at ingen andre ble brukt av slike mennesker. Er det ufint? Jeg har så lyst å avsløre en løgner av en fyr, så andre damer kan holde seg unna. Gift mann som raskt, og uten anger, bytter ut elskerinner i en fei... Anonymous poster hash: 3df6a...442 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Jeg tror ikke det kan fungere med et slikt "offentlig" register, for det er så stor fare for falsk ryktespredning, fra en bitter eks f.eks. Det som kanskje kan fungere er om du f.eks. går sammen med dine venninner og lager et lite register, og disse kan konferere med sine andre venninner igjen. Da klarer dere vel å samle opplysninger om et knippe mannfolk i byen. Anonymous poster hash: 7a05a...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Jeg bor i en storby. Han her på et lite tettsted. Så jeg skjønner jo nå hvorfor han lette langt unna for en flørt. Siden han via jobb måtte innom her med jevne mellomrom. Praktisk hotell. Men jeg kommer fra et mindre sted og shit ble jo fort avslørt der. Så det er noen fordeler med bygdetroll Anonymous poster hash: 3df6a...442
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Hadde et slikt register eksistert, så hadde mennene i det dratt enda flere damer. Anonymous poster hash: 973e8...938 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Hadde et slikt register eksistert, så hadde mennene i det dratt enda flere damer. Anonymous poster hash: 973e8...938 How? Jeg har aldri sett to ganger på en mannehore. Når jeg vet han er en dritt, så vil jeg aldri kaste så mye som et blikk på han. Anonymous poster hash: 3df6a...442
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 How? Jeg har aldri sett to ganger på en mannehore. Når jeg vet han er en dritt, så vil jeg aldri kaste så mye som et blikk på han. Anonymous poster hash: 3df6a...442 Ja, det er rart med det. Alle jenter påstår dette. Men jeg har aldri kjent en drittsekk som ikke har hatt minst en dame på gang til enhver tid. Samtidig som jeg kjenner en haug med snille, flotte menn som omtrent aldri har hatt dame. Jeg velger å se på det jenter gjør, ikke det jenter sier. Anonymous poster hash: 973e8...938 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Ja, det er rart med det. Alle jenter påstår dette. Men jeg har aldri kjent en drittsekk som ikke har hatt minst en dame på gang til enhver tid. Samtidig som jeg kjenner en haug med snille, flotte menn som omtrent aldri har hatt dame. Jeg velger å se på det jenter gjør, ikke det jenter sier. Anonymous poster hash: 973e8...938 De er såpass dumme og blåste at de faller for enkle knep brukt av drittsekker ...så klager og skylder de på alle andre når de bare har seg selv å takke egentlig. Anonymous poster hash: b6a27...bb9
Sandie Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Man trenger ofte bare sunn fornuft og intuisjon for å få øye på dem.De som til stadighet får nye lettkledde jentevenner på facebook,og "bor" på Sukker og Møteplassen år etter år bør få varsellampene til å ringe.Særlig hvis de er over gjennomsnittet pene.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #9 Skrevet 5. september 2015 Ja, det er rart med det. Alle jenter påstår dette. Men jeg har aldri kjent en drittsekk som ikke har hatt minst en dame på gang til enhver tid. Samtidig som jeg kjenner en haug med snille, flotte menn som omtrent aldri har hatt dame. Jeg velger å se på det jenter gjør, ikke det jenter sier. Anonymous poster hash: 973e8...938 Det er absolutt ikke min erfaring. Vi jenter snakker med hverandre og jeg har fått advarsler på menn før og ergo styrt glatt unna. Anonymous poster hash: 3df6a...442
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 Det er absolutt ikke min erfaring. Vi jenter snakker med hverandre og jeg har fått advarsler på menn før og ergo styrt glatt unna.Anonymous poster hash: 3df6a...442 Det er likevel slik at hva jenter sier og gjør er 2 helt forskjellige ting...feige sånn sett. Det kan forklares med at de mener hva de føler ..og ikke motsatt Anonymous poster hash: b6a27...bb9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 Men jeg har aldri kjent en drittsekk som ikke har hatt minst en dame på gang til enhver tid. Samtidig som jeg kjenner en haug med snille, flotte menn som omtrent aldri har hatt dame. Anonymous poster hash: 973e8...938 "Snille" menn er som regel mer beskjedne og tar sjeldnere initiativ til flørt og sex. Drittsekkene som flørter med 10 damer om dagen må jo en gang treffe på noen som liker de. Noen av damene som liker drittsekker er jo drittsekker selv. Likt tiltrekker hverandre osv. Man kan ikke akkurat bli sur for at en slem dame velger en slem mann, for å si det enkelt. Du finner sannsynligvis flere beskjedne/ snille jenter som ikke har kjæreste også. Mens damer som er drittsekker tar en annen drittsekk eller utnytter de snille gutta. Jeg er 28 og har hatt en kjæreste som også er den eneste jeg har hatt sex med. Han er fantastisk omsorgsfull og snill. Så nei, jeg er ikke tiltrukket av drittsekker. Anonymous poster hash: f01de...6c2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #12 Skrevet 5. september 2015 Skulle ønske det fantes et shit-register, der man kunne avsløre løgnere. De som "glemmer" å fortelle at de er gift. Over de som ikke klarer seg uten flere partnere selv om de sier du er den eneste. De som manipulerer sine partnere og slike som misshandler sine partnere. I hvert fall en slags oversikt, uten navn, men nok detaljer til at ingen andre ble brukt av slike mennesker. Er det ufint? Jeg har så lyst å avsløre en løgner av en fyr, så andre damer kan holde seg unna. Gift mann som raskt, og uten anger, bytter ut elskerinner i en fei...Anonymous poster hash: 3df6a...442 Du mener cheaterville.com? Jeg fant en jeg holdt på med et halv års tid der inne.. Kom opp ved at jeg googlet han noen måneder etter at vi "slo opp"(vi var aldri ordentlig sammen enda han hele tiden ga uttrykk for det at det kom til å bli snart en gang i fremtiden når han følte seg "klar") Skulle ønske jeg fant det FØR jeg involverte meg med han, men syns det er greit at det står der som en advarsel for andre jenter som vurderer å date han.Anonymous poster hash: 7f54c...3ee
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #13 Skrevet 5. september 2015 Du mener cheaterville.com? Jeg fant en jeg holdt på med et halv års tid der inne.. Kom opp ved at jeg googlet han noen måneder etter at vi "slo opp"(vi var aldri ordentlig sammen enda han hele tiden ga uttrykk for det at det kom til å bli snart en gang i fremtiden når han følte seg "klar") Skulle ønske jeg fant det FØR jeg involverte meg med han, men syns det er greit at det står der som en advarsel for andre jenter som vurderer å date han.Anonymous poster hash: 7f54c...3ee Woohaa. Skal se om jeg får sjekka opp litt her. "Min" eksdate bor delvis i UK så kan være han har noen der også. Fikk foresten samme unnskyldninger som deg PS - til dere menn som mener damer er verre har virkelig ikke øya oppe. Hvem er det som står for mesteparten av vold i forhold feks? Anonymous poster hash: 3df6a...442
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #14 Skrevet 5. september 2015 Woohaa. Skal se om jeg får sjekka opp litt her. "Min" eksdate bor delvis i UK så kan være han har noen der også. Fikk foresten samme unnskyldninger som deg PS - til dere menn som mener damer er verre har virkelig ikke øya oppe. Hvem er det som står for mesteparten av vold i forhold feks? Anonymous poster hash: 3df6a...442 Det har du faktisk ikke grunnlag å uttale deg om, jeg vet om like mange kvinner som er utro og jeg vet om/har møtt en håndfull kvinnelige bekjente i livet hvor de har vært voldelige mot partneren sin. Tror du må ha øynene litt oppe for mye av volden mot menn er underrapportert og utro kvinner har nok blitt like mange av som menn Anonymous poster hash: 7f54c...3ee 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 5. september 2015 #15 Skrevet 5. september 2015 Woohaa. Skal se om jeg får sjekka opp litt her. "Min" eksdate bor delvis i UK så kan være han har noen der også. Fikk foresten samme unnskyldninger som deg PS - til dere menn som mener damer er verre har virkelig ikke øya oppe. Hvem er det som står for mesteparten av vold i forhold feks?Anonymous poster hash: 3df6a...442 Det er rimelig likestilt.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #16 Skrevet 5. september 2015 Det har du faktisk ikke grunnlag å uttale deg om, jeg vet om like mange kvinner som er utro og jeg vet om/har møtt en håndfull kvinnelige bekjente i livet hvor de har vært voldelige mot partneren sin. Tror du må ha øynene litt oppe for mye av volden mot menn er underrapportert og utro kvinner har nok blitt like mange av som menn Anonymous poster hash: 7f54c...3ee Var min uttalelse direkte rettet mot deg? Eller var den på et generelt grunnlag? Ja det finnes fittekjærringer der ute som ødelegger for oss normale og greie (og slike venninner har jeg ikke, da de fort blir sjaltet bort. Kaster ikke bort tid på dårlige folk). Men tro meg - det mange menn gjør mot damer er pokker ikke bra. Heldigvis kjenner jeg greie menn. Men de er ofte ikke interesserte i noe forhold, da er lynkjappe med selv å plassere seg i vennesona Anonymous poster hash: 3df6a...442
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #17 Skrevet 5. september 2015 Var min uttalelse direkte rettet mot deg? Eller var den på et generelt grunnlag? Ja det finnes fittekjærringer der ute som ødelegger for oss normale og greie (og slike venninner har jeg ikke, da de fort blir sjaltet bort. Kaster ikke bort tid på dårlige folk). Men tro meg - det mange menn gjør mot damer er pokker ikke bra. Heldigvis kjenner jeg greie menn. Men de er ofte ikke interesserte i noe forhold, da er lynkjappe med selv å plassere seg i vennesona Anonymous poster hash: 3df6a...442 Den tok jeg ikke direkte rettet mot meg heller da jeg er kvinne selv. Finnes en del drittsekker der ute av begge kjønn, var vel hovedpoenget mitt. Synes bare du hørtes for bastant ut på måten du sa det på som om vi kvinner er noen engler i forhold til mennene.. Det er vi dessverre ikke..Anonymous poster hash: 7f54c...3ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #18 Skrevet 5. september 2015 Den tok jeg ikke direkte rettet mot meg heller da jeg er kvinne selv. Finnes en del drittsekker der ute av begge kjønn, var vel hovedpoenget mitt. Synes bare du hørtes for bastant ut på måten du sa det på som om vi kvinner er noen engler i forhold til mennene.. Det er vi dessverre ikke..Anonymous poster hash: 7f54c...3ee Jeg er bastant i min uttalese om at det finnes mange råtne menn der ute. Men nå er jeg dame og det er jo da mannfolkas lave moral jeg får merke på kroppen. Jeg beholder ikke venninner som oppfører seg dårlig. Enkelt og greit. Så jeg ser veldig lite til slike kjærringer. Det er mitt ansvar å ikke gi slike folk støtte. Jeg ønsker bare at folk skal slutte å være så jævla stygge mot andre. Men det er forskjellig måte å være drittsekk på. Anonymous poster hash: 3df6a...442
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 Skulle ønske det fantes et shit-register, der man kunne avsløre løgnere. De som "glemmer" å fortelle at de er gift. Over de som ikke klarer seg uten flere partnere selv om de sier du er den eneste. De som manipulerer sine partnere og slike som misshandler sine partnere. I hvert fall en slags oversikt, uten navn, men nok detaljer til at ingen andre ble brukt av slike mennesker. Er det ufint? Jeg har så lyst å avsløre en løgner av en fyr, så andre damer kan holde seg unna. Gift mann som raskt, og uten anger, bytter ut elskerinner i en fei... Anonymous poster hash: 3df6a...442 Vel det finnes #shittester for å filtrere ut dem i #shit-registeret... Om noe så praktiser bedre shittesting så avslører du dem du ikke vil ha noe med å gjøre ganske så lett. Anonymous poster hash: b6a27...bb9
Erfaren Traver Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Hmm interresant.. Så det alt egentlig handler om er en trigger som ligger i bevistheten eller underbevistheten til noen kvinner.. ahh, jeg liker alt med damer, til og med de sidene som kanskje ikke er så sexy, som dem "skal vinne for enhver pris", .. asså, til og med min mor har den tankegangen i mange situasjoner, men ikke på mannefronten... ikke som jeg vet om hvertfall haha... Men.. det med gifte menn er usunt damer! Det er ordentlig dirty! Det går utover kanskje en hel barnefamilie, asså, det går utover barn. Og det bare pga en trigger man kan godt la være å la seg lede med. By all respect... hva som helst altså... men visse ting er helt på det rene ikke er en ting man bare gjør pga sitt eget ego. For til syvende sist, så har vi jo alle ett ego, det er jo oss selv, men å la det gå så risikoen for at andre blir såra, og ikke minst barn i barnefamilier. Det er helt disgusting... Shame! Det er så mange single menn der ute, jeg er en av dem, hvorfor skal man absolutt gå etter noe som er opptatt, uten å lage en helt rettferdig konsekvensutredning? nei huff... ikke pent! Nesten like dumt som å kjøre i 80 km/t i 30 sona i boligstrøk, mens unger hopper paradis midt i veien. Selv ikke utroskap på det mest bedritne og egoistiske planet sårer barn fysisk, er hvertfall stor sjanse for å skape arr i en psykososial utvikling som i værste fall ikke bør presses for mye i veldig spesifikke aldre der stabiliteten er helt avgjørende for den videre utvikling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå