AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Søken etter den perfekte concealer fortsetter.. Den må ikke være uttørrende og kunne dekke begynnende rynker/smile rynker. Tips mottas med stor takk!:D Anonymous poster hash: 5d6da...fc8
Søgni Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Jeg bruker Select Moisturecover fra MAC under øynene, og liker denne veldig godt. Vet om et par som mener holdbarheten er dårlig, men dette har jeg ikke merket noe til. Siden jeg kun trenger den for å lysne litt, og ikke har behov for veldig god dekkevne, så passer den meg bra, siden den føles ganske lett, og ikke fremhever linjer sånn som mange concealere etter min erfaring kan gjøre. Å dekke rynker/linjer gjør den jo ikke, da.
Djungelvrål Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Fit me er den beste jeg har prøvd, setter seg mye mindre i linjer enn mange andre. Billig også. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Jeg bruker Select Moisturecover fra MAC under øynene, og liker denne veldig godt. Vet om et par som mener holdbarheten er dårlig, men dette har jeg ikke merket noe til. Siden jeg kun trenger den for å lysne litt, og ikke har behov for veldig god dekkevne, så passer den meg bra, siden den føles ganske lett, og ikke fremhever linjer sånn som mange concealere etter min erfaring kan gjøre. Å dekke rynker/linjer gjør den jo ikke, da. Den har jeg faktisk tenkt å kjøpe:) Har prøvd noen andre fra MAC, som jeg synes har hatt litt dårlig holdbarhet, derfor er jeg litt skeptisk.. Fit me er den beste jeg har prøvd, setter seg mye mindre i linjer enn mange andre. Billig også. Den fra Maybelline? Den var jo billig, ja. Må prøves:)Anonymous poster hash: 5d6da...fc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå