AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Inspirert av "skeie ut-tråden" Hvilke utskeielser har du hatt lyst til å gjøre, men sto imot? For å motivere oss selv, og kanskje også andre. Har selv hatt lyst på sjokolade nesten hele uka... Har ennå ikke rørt sjokoladen som ligger i kjøkkenskuffen Anonymous poster hash: 72cab...cd4 2
leonie Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Var på Burger King i dag med noen venner. De jeg var med bestilte både burgere, pommes frites og brus. Det var veldig fristende å kjøpe noe, men jeg kjøpte ingenting. Lagde meg heller noe sunt og godt da jeg kom hjem 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Var på Burger King i dag med noen venner. De jeg var med bestilte både burgere, pommes frites og brus. Det var veldig fristende å kjøpe noe, men jeg kjøpte ingenting. Lagde meg heller noe sunt og godt da jeg kom hjem Herlig! Jeg synes det gir så god følelse Jeg droppet lørdagsgodt og spiste heller en skål oppkuttet frukt, selv om de jeg bor med satt i stua og spiste både kjeks og smågodt Anonymous poster hash: 72cab...cd4
Ms. Steele Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Droppet å åpne potetgullposen i går. Tok heller et par kopper nypete og var svært så fornøyd med meg selv
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Har både åpnet toblerone, toffeer, godt&blandet og nidarpose i skapet, men holdet meg helt unna fredagskvelden Anonymous poster hash: 274d0...3eb
fullkornspasta Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Hehe, var jeg som startet skeie ut-tråden, men dette var en genial idé! Må følge med her!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Herregud for en stålvilje dere har! Om noe blir satt foran meg, sliter jeg med å ikke spise... Men jeg er flink til å ikke kjøpe usunt i butikken, da. Anonymous poster hash: 4224f...d4c
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Det var kanelboller og en svær form med kake på jobb. Valgte å jobbe istedenfor, så siden jeg har en veldig fysisk jobb kvittet jeg meg heller med noen kalorier:D 2 uker uten sukker nå, har gått overraskende fint!Anonymous poster hash: fdb79...8ab
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Stort skilt utenfor Shell 7-eleven- grillpølser 10 kr. Klarte å gå forbi:)Anonymous poster hash: 70cdf...e7f
fullkornspasta Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Har hatt en sjokolade liggende i veska i over en uke nå, og bestemte meg igår for at jeg skulle spise den etter trening. Hadde gått og gledet meg hele dagen, men da jeg kom hjem, greide jeg faen meg å la den ligge urørt! Stolt! 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Har vært i selskap uten å skeie ut, og jeg går i butikken uten å se på hverken sjokolade, is, chips eller kaker. Nå har jeg holdt på så lenge at det er blitt en vane. Har funnet ut at frukt og bær er utrolig godt og jeg rett og slett må slutte å spise "drittmat". Anonymous poster hash: 2e7d1...d01
Leonetta Skrevet 9. september 2015 #12 Skrevet 9. september 2015 Har klart å motstå både bursdagskake og torsdagsis på jobben, stolt av meg selv
Nana Skrevet 12. september 2015 #14 Skrevet 12. september 2015 Var på kino og hadde med meg en boks med cherrytomater. Det ga meg noe å knaske på og jeg savnet ikke godteri
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #15 Skrevet 13. september 2015 Inspirert av "skeie ut-tråden" Hvilke utskeielser har du hatt lyst til å gjøre, men sto imot? For å motivere oss selv, og kanskje også andre. Har selv hatt lyst på sjokolade nesten hele uka... Har ennå ikke rørt sjokoladen som ligger i kjøkkenskuffen Anonymous poster hash: 72cab...cd4 fylle opp en stor godteripose! Anonymous poster hash: 79752...492
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #16 Skrevet 15. september 2015 Dere er gode alle sammen! Jeg var innom Nille i dag, de hadde tilbud på nonstop - jeg gikk uten å kjøpe :D Nonstop er noe av det beste jeg vet, heheAnonymous poster hash: 72cab...cd4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2015 #17 Skrevet 26. september 2015 Mitt "lørdagsgodt" i dag: eplebåter med kanel, mmh! Anonymous poster hash: 72cab...cd4
skruf Skrevet 27. september 2015 #18 Skrevet 27. september 2015 Da jeg kom hjem fra seinvakt igår i 22.45-tida så satt mannen og gumlet potetgull og dipp. Hadde så sinnsykt lyst på, og var egentlig litt sulten, men klarte å motstå. Tok meg et knekkebrød med makrell i tomat i stedet Det var også igjen noen porsjoner med dessert på jobb igår, klarte også å motstå det. Nesten litt imponert over meg selv siden det er "den røde uke" og da blir jeg gal etter søtt og usunt 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #19 Skrevet 8. oktober 2015 Var på et møte i praksis i går - holdt meg unna twisten som sto framme, og koste meg med frukt isteden Anonymous poster hash: 72cab...cd4
Gjest Gjest_Louu Skrevet 8. oktober 2015 #20 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Helt siden jeg la om kostholdet mitt for 8 mnd siden så har jeg så og si ikke hatt noen uskeielser, hadde et par i sommer hvor jeg drakk alkohol, og spiste pizza og kebab, men har ikke spist sjokolade på ÅTTE mnd, og før så spiste jeg det hver dag. Så ja, er stolt av meg selv Endret 8. oktober 2015 av Louu 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå