Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt utålmodig når det gjelder hårkur så synes det tar for lang tid å stå i dusjen med hårkur etter å ha vasket håret for så å ta opp i balsam etterpå. 
Kan jeg f.eks ta hårkur i håret dagen før jeg skal dusje og sove med det? Eller må man vaske håret først også ta opp i hårkur?

Lurer og på om noen har et tips til en god solstift? Bruker fra før dermalogica. 
Men finner ingen solstift i deres sortiment. Vet jo det er litt viktig med spf beskyttelse, men hadde vært fint med en stift på de dagene man ikke gidder å påføre solkrem. Jeg er egentlig og på jakt etter en god solkrem. Synes solkremene fra dermalogica er så dyre så spørs om jeg bare får droppe solbeskyttelse der fra. 
Jeg har fet hud så må ikke være noen fete greier. Jeg har tenkt på rudolph care, eller alphanova. Noen som har erfaring?

Anonymous poster hash: 4d968...b26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte hårkurer kan du sove med, tror Redken har en. Jeg ville ikke anbefalt deg om å sove med en dersom den ikke er laget for det. 

Skrevet

Vask håret i to omganger, tørk håret med håndkle. Smør kur i håret, sett det i en strikk og pakk deg i en morgenkåpe og se en episode på en tvserie. Om du ikke tørker håret litt vil det ha dårlig effekt. Avslutt med balsam.

Anonymous poster hash: da732...cb0

Skrevet

Jeg har hørt at så lenge det bare er en fuktighetskur, så går det greit å sove med den. Men at hvis det er en proteinkur e.l så skal man ikke gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...