AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Jeg vasker meg med såpe bak, men med kokosolje foran og har aldri følt meg så ren og fresh nedentil, og den svake duften av kokos henger med lenge Men kan olje forstyrre PH-en i underlivet på sikt eller har det noen andre ulemper? Anonymous poster hash: 34c0c...3ca
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Det eneste som skal i underlivet er rent vann. Du risikerer å forstyrre floraen der nede, få tørre slimhinner og infeksjoner Anonymous poster hash: ddf7e...bc5 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Etter det jeg har hørt av fagfolk skal kokosolje eller mandelolje være helt prima og bruke som glidemiddel, så da går det sikkert helt fint til vask også Anonymous poster hash: 057ba...3d3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Ser ikke helt poenget med å bruke olje der nede. Jeg bruker bare mild såpe beregnet for babyer, mye billigere enn intimvaskprodukter er det og.Anonymous poster hash: 5d8a1...571 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 Det eneste som skal i underlivet er rent vann. Du risikerer å forstyrre floraen der nede, få tørre slimhinner og infeksjoner Anonymous poster hash: ddf7e...bc5 Neida, såpe med lav ph-verdi går helt fint. Man vasker kun yttersiden av underlivet - og der er det faktisk hud. Slimhinnene er inni skjeden. Anonymous poster hash: 1439e...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Det eneste som skal i underlivet er rent vann. Du risikerer å forstyrre floraen der nede, få tørre slimhinner og infeksjoner Anonymous poster hash: ddf7e...bc5 Ser ikke helt poenget med å bruke olje der nede. Jeg bruker bare mild såpe beregnet for babyer, mye billigere enn intimvaskprodukter er det og.Anonymous poster hash: 5d8a1...571 At smørende oljer kan gi tørre slimhinner kjøper jeg ikke helt. Poenget med olje der nede er at olje er rimelig, smørende og dessuten er fett og olje det beste til å løse opp smuss.Anonymous poster hash: 34c0c...3ca 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #7 Skrevet 5. september 2015 Hvorfor kan du ikke vaske deg med kokosolje bak i stedet? Anonymous poster hash: 35911...9bd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Hvorfor kan du ikke vaske deg med kokosolje bak i stedet? Anonymous poster hash: 35911...9bd Vaske meg med kokos bak og såpe fremme mener du? Jeg tåler ikke så godt såpe fremme, derfor er det fint med olje som er mildt men som likevel fjerner smuss. Selv om olje løser opp smuss, så foretrekker jeg å vaske meg bak, under armer og i rumpa med såpe, for der tåler jeg såpe fint Anonymous poster hash: 34c0c...3ca
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #9 Skrevet 5. september 2015 Ser ikke helt poenget med å bruke olje der nede. Jeg bruker bare mild såpe beregnet for babyer, mye billigere enn intimvaskprodukter er det og.Anonymous poster hash: 5d8a1...571 Fortsatt for sterkt for underlivetAnonymous poster hash: c16d9...d7a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 Vann er nok det aller safeste for underlivet, men nest safest er olje. Såpe er for sterkt, men hvis ditt underliv tåler det er det jo greit, bare jeg slipper å bruke såpe der Så hvis man føler man ikke blir ordentlig ren med bare vann er olje fint, da det løser opp smuss. Anonymous poster hash: 34c0c...3ca
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 Etter det jeg har hørt av fagfolk skal kokosolje eller mandelolje være helt prima og bruke som glidemiddel, så da går det sikkert helt fint til vask også Anonymous poster hash: 057ba...3d3 Ja, hvis det er trygt å få inn i skjeden er det iallfall trygt å vaske yttersiden med Anonymous poster hash: 34c0c...3ca
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #12 Skrevet 5. september 2015 Hva er det i kokosoljen som er rensende? Mener ikke å kverulere, jeg bare lurer, da jeg har kokosolje selv stående Tar det svette, for eksempel? Og urin? (skjønner at det er teite spørsmål, men trenger dette inn med teskje) Anonymous poster hash: 23cb4...338
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 5. september 2015 #13 Skrevet 5. september 2015 Jeg bruker kokosolje på hele kroppen etter hver dusj. Aldri hatt så myk og deilig hud som etter jeg begynte med det Vasker kroppen med såpe, underlivet med vann, lufttørker mens jeg pusser tennene osv og smører inn kropp (og underliv) med kokosolje. Aldri brukt det mens jeg står i dusjen
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #14 Skrevet 5. september 2015 Hva er det i kokosoljen som er rensende? Mener ikke å kverulere, jeg bare lurer, da jeg har kokosolje selv stående Tar det svette, for eksempel? Og urin? (skjønner at det er teite spørsmål, men trenger dette inn med teskje) Anonymous poster hash: 23cb4...338 Jeg vet ikke om kokosolje i seg selv er rensende, men jeg vet at olje løser opp fett og olje og jeg merker stor forskjell på å vaske med olje og bare skylle med vann. Grunnen til at jeg valgte kokosolje er fordi jeg synes det lukter langt bedre enn f.eks olivenolje Kan du ikke ta med kokosen i dusjen neste gang og teste det ut der nede, og se om du får den samme gode rene følelsen Anonymous poster hash: 34c0c...3ca
Gjest Kim Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Kokosolje har en Ph mellom 3.5 og 4.5, Skjeden har omtrent samme Ph verdi, så det bør nok gå bra.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Kokosolje har en Ph mellom 3.5 og 4.5, Skjeden har omtrent samme Ph verdi, så det bør nok gå bra. Takk! Det er gutten som kan sakene sine sine Anonymous poster hash: 34c0c...3ca
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 Takk! Det er gutten som kan sakene sine sine Anonymous poster hash: 34c0c...3ca sakene sine* Anonymous poster hash: 34c0c...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå