AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #21 Skrevet 5. september 2015 Må ikke glemme Gjest a.k.a. Daemonia! Tror ikke jeg har kommet over en bruker som har så mye imot minoriteter ut i fra etnisitet, religiøs tro og seksualitet. Så utrolig mye hat i et menneske. Det i seg selv gjør at hun burde bli nevnt her. Anonymous poster hash: 56893...eec 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #22 Skrevet 5. september 2015 Må ikke glemme Gjest a.k.a. Daemonia! Tror ikke jeg har kommet over en bruker som har så mye imot minoriteter ut i fra etnisitet, religiøs tro og seksualitet. Så utrolig mye hat i et menneske. Det i seg selv gjør at hun burde bli nevnt her. Anonymous poster hash: 56893...eec Hva? Anonymous poster hash: d4a75...75a 9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #24 Skrevet 5. september 2015 Steinar40 og Mann39 Anonymous poster hash: c2703...800
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #25 Skrevet 5. september 2015 Kalkunkrøll, Pet , WomenWomen, WubWub og han som stadig skifter nick, han som er bifil og har et liv som er fylt med drama verre enn hotel Cæcar Lurer på hva som hadde skjedd hvis kalkunkrøll kom tilbake samtidig som wubwub er her. Hadde det vært plass til begge to? :Syns jeg ser for meg dem to diskutere i en av wubwubs feministtråder. Kunne blitt tidenes kg-tirade Anonymous poster hash: 6aaa4...976 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #26 Skrevet 5. september 2015 Steinar40 og Mann39 Anonymous poster hash: c2703...800 Mann39? Anonymous poster hash: d4a75...75a 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #27 Skrevet 5. september 2015 Dere som foreslår brukere som kun har vært medlemmer en kort tid, er historieløse. Selv om wubwub, katten og kalkunkrøll, for å nevne noen, lager litt baluba, er det ingenting i forhold til de virkelige klassikerne som holdt på her for noen år tilbake, som Milla, Pax, Alice Ayres og mange av de gode, gamle brukerne som dessverre er borte. De kunne virkelig lage morsomme, provoserende, engasjerende diskusjoner som laget lange debatter her inne. Wubwub skriver jo bare tull og piss om seg selv, det finnes ikke morsomt eller engasjerende en plass Anonymous poster hash: bb18a...398 40
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #28 Skrevet 5. september 2015 Dere som foreslår brukere som kun har vært medlemmer en kort tid, er historieløse. Selv om wubwub, katten og kalkunkrøll, for å nevne noen, lager litt baluba, er det ingenting i forhold til de virkelige klassikerne som holdt på her for noen år tilbake, som Milla, Pax, Alice Ayres og mange av de gode, gamle brukerne som dessverre er borte. De kunne virkelig lage morsomme, provoserende, engasjerende diskusjoner som laget lange debatter her inne. Wubwub skriver jo bare tull og piss om seg selv, det finnes ikke morsomt eller engasjerende en plass Anonymous poster hash: bb18a...398 Enig. Å se på hva han skriver, vel, det finnes ikke noe mindre interessant, da ser jeg heller maling tørke. Egentlig aner jeg ikke hva han skriver lenger, for jeg hopper over svarene hans. Anonymous poster hash: 91731...04c 20
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #29 Skrevet 5. september 2015 Kongen av KG såklart : WubWubkleint da alle vet du tok det nicket da gjest ble kicka wubwubAnonymous poster hash: e98b3...d5e 10
Gjest Blomsterert Skrevet 5. september 2015 #30 Skrevet 5. september 2015 Legendariske? Var litt av en betegnelse,men en legger jo merke til noen.Husker veldig sjelden hvem som skriver hva,om de ikke gjentar enten ekstreme syn,er stadig morsomme og treffer spikeren på hodet ved to setninger,eller,blir "typiske"på annen måte,men det har jeg ikke opplevd så mye her. En kan være sterkt kritisk til noe,en kan være åpen for annet. Noe slår en ned på,noe blir en provosert av. Er vi ikke alle sånn? Vi har forskjellig syn på ulike saker,så er så mye mer opptatt av innhold enn hvem som skriver. Men O.G.har jeg alltid notert meg,selv om har skiftet navn siden siste periode jeg var her. Jeg er iblant dypt uenig,iblant enig med henne. Hun kan være morsom,men også det motsatte. Poenget er at hun klarer skille seg ut.Derfor får jeg nevne henne. Har lagt merke til et par til,men de gjør meg kun irriterte fordi de har så utrolig enkel og sneversynt tankegang,så ingen grunn til å nevne.Har ikke behov for det da jeg aldri gidder bruke tid på å svare de på noe som helst. Fatter heller ikke at andre gidder da det stort sett er helt håpløst:-D
Gjest Badebuksa Skrevet 5. september 2015 #32 Skrevet 5. september 2015 Legend.....wait for it.....ary!
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #33 Skrevet 5. september 2015 Volvo22 Hehe, det var litt vel mye hakk i plata for min del. Det eneste han skrev var jo hvor mye han likte hårete kvinner. Anonymous poster hash: 62339...ba8 3
Gjest Mythic Skrevet 5. september 2015 #36 Skrevet 5. september 2015 (endret) Husker også godt hun som kalte seg Milkyway/Sleazejenta eller noe sånn, og hun hadde enda et nick som jeg ikke klarte å huske. Towelie? Hun var en skikkelig fargeklatt her inne! Og nydelige Arwen som døde - det var så trist å følge dagboka hennes Endret 5. september 2015 av Mythic
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #37 Skrevet 5. september 2015 Incognia Anonymous poster hash: 49664...f83 1
Gjest gundagrynte Skrevet 5. september 2015 #38 Skrevet 5. september 2015 Steinar40? WomenWomen? Kjør debatt. Anonymous poster hash: 57963...cec Lafemmemauvaise...
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #39 Skrevet 5. september 2015 Jeg lurer på om folk vet hva legendarisk betyr? Anonymous poster hash: bb18a...398 16
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #40 Skrevet 5. september 2015 Jeg lurer på om folk vet hva legendarisk betyr? Anonymous poster hash: bb18a...398 Det virker ikke sånn. Men Pet er legendarisk. Anonymous poster hash: 97cdd...375 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå