Yme Skrevet 6. september 2015 #61 Del Skrevet 6. september 2015 Milla er vel den eneste som kan bli kalt legendarisk. Det finnes mange som gjør noe ut av seg, både på negative og positive måter, men det blir litt rart å kalle dem legendariske. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #62 Del Skrevet 6. september 2015 Dere som foreslår brukere som kun har vært medlemmer en kort tid, er historieløse. Selv om wubwub, katten og kalkunkrøll, for å nevne noen, lager litt baluba, er det ingenting i forhold til de virkelige klassikerne som holdt på her for noen år tilbake, som Milla, Pax, Alice Ayres og mange av de gode, gamle brukerne som dessverre er borte. De kunne virkelig lage morsomme, provoserende, engasjerende diskusjoner som laget lange debatter her inne. Wubwub skriver jo bare tull og piss om seg selv, det finnes ikke morsomt eller engasjerende en plass Anonymous poster hash: bb18a...398 Er vel ingen som påstår at WubWub kommer med noe fruktbart. Ja han er legendarisk på kg, han er et legendarisk troll.Anonymous poster hash: 7b134...5bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. september 2015 #63 Del Skrevet 6. september 2015 Hoppetaujenta!Dere som foreslår brukere som kun har vært medlemmer en kort tid, er historieløse. Selv om wubwub, katten og kalkunkrøll, for å nevne noen, lager litt baluba, er det ingenting i forhold til de virkelige klassikerne som holdt på her for noen år tilbake, som Milla, Pax, Alice Ayres og mange av de gode, gamle brukerne som dessverre er borte. De kunne virkelig lage morsomme, provoserende, engasjerende diskusjoner som laget lange debatter her inne. Wubwub skriver jo bare tull og piss om seg selv, det finnes ikke morsomt eller engasjerende en plass Anonymous poster hash: bb18a...398 Jeg har ikke hørt om noen av dem (Utenom Pax nå nylig, stakkars menneske ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #64 Del Skrevet 6. september 2015 Han der jacktheripper og kona. LolAnonymous poster hash: c3923...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #65 Del Skrevet 6. september 2015 Steinar40 og Mann39 Anonymous poster hash: c2703...800 Hvorfor mann 39... jeg har brukt det nicket en god del ganger.... er det en dårlig ting? Hilsen Mann39 Anonymous poster hash: fc5df...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 6. september 2015 #66 Del Skrevet 6. september 2015 Er dette tråden man vil bli nevnt i eller ikke bli nevnt i ? ? ? ? Hadde virkelig sansen for Lille-Pus før hun ble ufin mot en del folk. Wubwub, Volvo og Cuckold var ihvertfall noe for seg selv. Håper de treffer en dame med bein i nesen som forteller dem hvor både skapet og resten av møblementet skal stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. september 2015 #67 Del Skrevet 6. september 2015 Staketten var vel litt legendarisk? Han som sa at han hatet alle kvinnfolk fordi han var jomfru og kalte dem for horer Mon tro hvor det ble av han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 6. september 2015 #68 Del Skrevet 6. september 2015 Lille-pus og womanwoman. Forøvrig syntes jeg cool-aid er litt smålegendarisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #69 Del Skrevet 6. september 2015 Steinar40 Katten Brutal mann Cuckold Rskre Kv84 Green Tea. Hunterlady Volvo22 for å nevne noen... Å kalle visse brukere på KG for legendariske, er å ta litt vel hardt i. Men at noen har gjort seg bemerket her inne på godt og vondt, det er helt klart. Anonymous poster hash: ce90d...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #70 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg savner Athene, hun som forsøkte å bli gravid. Noen som vet hvordan det gikk med henne? Anonymous poster hash: 205a3...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #71 Del Skrevet 6. september 2015 For ikke å glemme NettiNettet som jeg personlig er veldig fan av! Savner henne i singelforumet.Anonymous poster hash: 205a3...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 7. september 2015 #72 Del Skrevet 7. september 2015 Uten tvil womanwoman og forsåvidt kanskje waco, eller steinar40. De hadde virkelig sine øyeblikk. Jeg savner gullmusa og de store bokstavene med utropstegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. september 2015 #73 Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Jøss, utrolig at ingen har nevnt Havbris... Ikke at jeg har tenkt å nevne henne selv, men tippa at navnet hennes vill dukke opp på side 1. MorAase tenker jeg på som legendarisk her. (Som jeg forøvrig også er overrasket over at ikke er nevnt) Endret 7. september 2015 av Noz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. september 2015 #74 Del Skrevet 7. september 2015 Raindrops og Katten. Var også gøy når Steinar40 og KateW skrev et titals sider om rare ting. Jeg liker virkelig ikke å sidestilles med den brukeren kjenner jeg. Legendarisk er vel uansett å ta i en del 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reza08 Skrevet 7. september 2015 #75 Del Skrevet 7. september 2015 Bandit var en bruker jeg likte godt. Synd han slettet seg. Han kom alltid med noen morsomme eller jordnære svar. Opplevde han som en stødig og artig type. Mann42 er en kar med masse kunnskap om ulike ting. Morsomt at han orker å debattere i det lange og brede med visse brukere her inne. Genial type. Steinar40 må nevnes som en underholdene type. Alle hans innlegg om samliv er uforglemmelige. Koste meg godt med mye av det han kom med. Gunfreak var en humørspreder uten like. Morsomt at han alltid var så åpen og sklidde godt inn i mengden her. Yme er en kar med en karakteristisk humor, og har flere artige synspunkt på ulike omåder. Hoppetaujenta er alltid blid og støttende. Det er lett å falle litt for henne. Jeg vil påstå at ingen i prinsippet kan bli furten på henne, hun er bare tvers igjennom helt nydelig. Hennes humør og tilstedeværelse settes høyt av de fleste. Alle har vi vel behov for en Hoppetaujenta i livet. Noz - også en blid og støttende bruker. Håper du fortsetter her en god stund til. Arabella. Godt at du fant tilbake til forumet. Vi trenger en språkkyndig og livlig dame her. Waco er en veldig interessant bruker. Han kan komme med mye forskjellig. Kunne gjerne tatt en pils med han en kveld, for å høre hva litt på hans meninger om ulike ting. Havbris. Hun må nevnes, siden hun er en stødig og flott dame. Er en meget reflektert, sympatisk og rutinert person. Klarer virkelig å sette ting i perspektiv. Skreppamedleppa. Også en veldig grei dame, har jeg inntrykket av. Ofte enig med henne, og opplever henne som en veldig oppegående person. Nevian. Har sansen for han. Får inntrykket av at også han er en sympatisk og kunnskapsrik fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. september 2015 #76 Del Skrevet 7. september 2015 Gjest/O.G Anonymous poster hash: 4acfa...646 Legende? Jeg? Jeg er jo her fremdeles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 7. september 2015 #77 Del Skrevet 7. september 2015 Jeg er så enig i det med Hoppetaujenta. Jeg har chattet med henne lenge og hatt mange artige og hyggelige samtaler Hun er rett og slett bare legendarisk fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 7. september 2015 #78 Del Skrevet 7. september 2015 Yvonne og LeaMichele whaaat? Skrev du feil nick nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 7. september 2015 #79 Del Skrevet 7. september 2015 Brutal_Mann! Korriger meg om jeg tar feil her nå, hvis han er her enda. Er ikke like aktiv her inne som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 7. september 2015 #80 Del Skrevet 7. september 2015 Pax og Arwen, hvil i fred, søte jentene <3 Brunhilde var en av mine favoritter, sammen med Mysan, så av de gamle som ikke er nevnt er det de to jeg vil trekke frem. Og Yme .... he he .... Milla/Minnie er helt klart legendarisk. Vilt å tenke på hvor mye sjit som egentlig gikk for seg innpå her i gamle dager. Moro. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå