Gå til innhold

Planleggnigsdag


Sola-90

Anbefalte innlegg

Hei

Når bhg har planleggnigsdag og jeg ikke har barnevakt. Kan jeg søke fri fra jobb med lønn? Som i en permisjons dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spørs hvor du jobber. Forskjellige ordninger for slikt. Det er bare å spørre det vel? Hvis jobben ikke gir fri med lønn altså perm. Kan du jo foreslå at du kan (hvis mulig) ta hjemmekontor den dagen. Da må du selvsagt foreslå oppgaver du kan gjøre denne dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hei

Når bhg har planleggnigsdag og jeg ikke har barnevakt. Kan jeg søke fri fra jobb med lønn? Som i en permisjons dag?

Vi må ta avspasering eller feriedag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på jobben.

I min jobb kan jeg bytte eller ta fri ved å få noen andre til å jobbe for meg.

Hadde nok ikke fått fri med lønn ved planleggingsdag.



Anonymous poster hash: a6e8b...97f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fri med lønn, feriedag, hjemmekontor er noen ordninger.

Her jeg bor har vi god kontakt med andre foreldre og byttet på å ha unger på planleggingsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri med lønn, feriedag, hjemmekontor er noen ordninger.

Her jeg bor har vi god kontakt med andre foreldre og byttet på å ha unger på planleggingsdager.

Dette gjør vi også. Tar annenhver gang med en venninne med barn i samme barnehage. 2 foreldre per familie, så da trenger hver enkelt bare å ta hver 4. planleggingsdag fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det fri uten lønn, feriedag eller avspasering som er alternativene. Har aldri hørt om noen som får fri med lønn.

De på jobben som hat hjemmekontor tar en hjemmedag, noe som er irriterende for oss andre som må ta fri uten lønn. Alle vi andre vet at de ikke får jobbet noe særlig den dagen uansett med opptil flere barnehagebarn springende rundt

Anonymous poster hash: f5678...f38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn frem tegnesaker, IPad, bøker osv. på kontoret og lag til en liten lekeplass med klosser etc. til barnet?

Anonymous poster hash: 78295...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn frem tegnesaker, IPad, bøker osv. på kontoret og lag til en liten lekeplass med klosser etc. til barnet?Anonymous poster hash: 78295...91c

Det funker sikkert supert for meg som jobber i akuttmottak. Not. Ikke alle kan ha med ungen på jobb, dessuten ødelegger det arbeidsroen for de andre kollegene.

Anonymous poster hash: 38ffb...b5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ta fri uten lønn. Jobber som lærer og har ikke valgfrihet feriedager/avspasering.

Anonymous poster hash: 0611a...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...