Gå til innhold

Bhg klarer ikke å få barnet til å sove, hva gjør jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

To år gammel, ser at barnet trenger søvnen. Fra kl 11 er barnet en "zombie" og trenger søvn som sagt. Hvordan får jeg dem til å få barnet til å sove? Må jeg ta hn ut av barnehagen? HELE denne uken har vi fått høre ved henting "ville ikke sove". Men når det går utover resten av dagen er det åpenbart at søvnen trengs, og tror ikke de legger godt nok tilrette. Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: b4611...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- må legge til at barnet er et helv. å ha med og gjøre i helgen pga dette tullet. Trøtt, sur, vil sove, men er for trassen. Sliten etter uka.

Anonymous poster hash: b4611...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har barnehagen prøvd? Har de prøvd å trille ham i søvn? Har han en bamse og et teppe hjemmefra i vogna? Får han ro rundt seg? Prøver de igjen en time senere? De har et ansvar for at barnets primære behov blir tilfredsstilt i barnehagen, og jeg ville forventet at de gjorde sitt ytterste for å få til søvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har barnehagen prøvd? Har de prøvd å trille ham i søvn? Har han en bamse og et teppe hjemmefra i vogna? Får han ro rundt seg? Prøver de igjen en time senere? De har et ansvar for at barnets primære behov blir tilfredsstilt i barnehagen, og jeg ville forventet at de gjorde sitt ytterste for å få til søvnen.

aner ikke, men skal spørre. Tror ikke de prøver så veldig hardt egentlig. Ja, det er det jeg tenker og, og sitter og lurer på om ungen har det bedre hjemme hos meg.

Anonymous poster hash: b4611...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Men hva skal de gjøre om de har prøvd alt, men ikke får barnet til å sove?

Du får ikke barnet til å sove selv.. Etter hva jeg kan lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal de gjøre om de har prøvd alt, men ikke får barnet til å sove?

Du får ikke barnet til å sove selv.. Etter hva jeg kan lese?

Lurer på det samme jeg også. Hvorfor mener du at de skal klare noe du ikke klarer selv?

Anonymous poster hash: f7491...677

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva skal de gjøre om de har prøvd alt, men ikke får barnet til å sove?

Du får ikke barnet til å sove selv.. Etter hva jeg kan lese?

Jo.

Anonymous poster hash: b4611...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...