AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #1 Skrevet 5. september 2015 Hei! Jeg er på jakt etter nye øyenskygger (helst paletter) og lurte på om noen har noen tips til hvilke skygger som er bra og sitter godt? Har begge urban decay naked basics palettene, naked 2, samt too faced chocolate bar. Så er denne type kvalitet jeg er ute etter. Bruker alltid urban decay sin primer potion under! Er feks. NYX sine gode? Tørr nesten ikke å kjøpe det, siden jeg automatisk tenker billig = dårlig.. Anonymous poster hash: b0e56...630
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Jeg bruker for det meste Clinique sine, og er godt fornøyd. Har også ett par fra Body Shop, fine farger, men syns de drysser en del. Viktig å ha gode koster til påføring, det har mye å si for resultatet.Anonymous poster hash: 6519e...68e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Hei! Jeg er på jakt etter nye øyenskygger (helst paletter) og lurte på om noen har noen tips til hvilke skygger som er bra og sitter godt? Har begge urban decay naked basics palettene, naked 2, samt too faced chocolate bar. Så er denne type kvalitet jeg er ute etter. Bruker alltid urban decay sin primer potion under! Er feks. NYX sine gode? Tørr nesten ikke å kjøpe det, siden jeg automatisk tenker billig = dårlig..Anonymous poster hash: b0e56...630 Jeg tenker du ville hatt utbytte av en tur på youtube. Der forklarer de gjerne konsistensen, og du får se de prøver dem på. Det er mange der som er fan av "billig"merkene. Jeg har ihvertfall fått mange tips som jeg er fornøyd med nå. :-) Anonymous poster hash: ea8b2...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå