Gjest Mocchhaa Skrevet 5. september 2015 #1 Del Skrevet 5. september 2015 Bestilte frisørtime igår, og har time klokken 1300 men må avbestille pga noe jeg ikke kunne forutse. Får dårlig samvittighet og føler meg teit som avbestiller 3 timer før, men jeg har jo faktisk ikke annet valg siden de åpner klokken 10. Er det akseptabelt å avbestille klokken 10 da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 5. september 2015 #2 Del Skrevet 5. september 2015 Egentlig ikke. Tapt fortjeneste for frisøren. Snakk med henne og forklar situasjonen og tilby deg å betale for den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Del Skrevet 5. september 2015 Antageligvis må du betale for timen likevel.Anonymous poster hash: cb84c...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ulvepopcorn Skrevet 5. september 2015 #4 Del Skrevet 5. september 2015 Du må nok betale timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
365vinter Skrevet 5. september 2015 #5 Del Skrevet 5. september 2015 Må og må betale timen.. Det må du nok ikke. Det er langt mer kostbart for frisøren å følge opp det kravet enn å bare la det gå. Om det er akseptabelt sånn uavhengig av det er en annen sak. Av og til dukker det opp ting man ikke har kontroll over, og da er nok de beste å bare ringe og forklare situasjonen og håpe på forståelse. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 5. september 2015 #6 Del Skrevet 5. september 2015 Det må jo gå, men eg synest det ville vere rett og rimeleg å tiby å betale for timen, for det er jo tapt inntening for frisøren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 5. september 2015 #7 Del Skrevet 5. september 2015 Der jeg går tar de betalt, dersom man ikke møter eller har avbestilt 24 timer i forveien. Sykdom er en ting som kan ses mellom fingrene slik jeg har forstått det, men de opplevde ofte at folk glemte timene sine så mye at de så seg nødt til å gjøre det. Noe jeg forøvrig forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #8 Del Skrevet 9. september 2015 Hos oss er det helt greit å avbestille rett før. vi har hatt kunder som kommer og sier at de bare skal klippe seg, selv om de hadde satt av time til klipp og farg f.eks. Veldig ofte kommer det jo nye kunder man kan sette opp der man har fått avbestilling. Det er fryktelig surt om det er noe som skjer flere ganger med samme kunde da, men engangstilfelle er greit. For at frisøren skal kreve betaling mener jeg det må være opplyst om da du bestilte timen. Leste noe om det en gang... Anonymous poster hash: 65848...b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #9 Del Skrevet 10. september 2015 Noen av dere må bo på landet tydeligvis? Er da virkelig ikke vanlig å MÅTTE ringe å avbestille. Hvertfall ikke betale for det.. Her i Oslo skulker folk timene sine støtt og stadig, men dukker da alltid på opp andre som trenger en stuss. Anonymous poster hash: afc93...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #10 Del Skrevet 10. september 2015 På frisørsalongen jeg bruker må man avbestille 24 timer før, eller betale fullpris. Man må også betale fullpris for det man har bestilt, men gå hjem straks, dersom man har lus. Begge deler er det opplyst om i salongen, men man får ikke den beskjeden på telefon når man ringer og bestiller. Så jeg vet ikke om det er helt innenfor, egentlig. Anonymous poster hash: 75468...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå