Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler ikke så mye der, men det er der jeg handler helt enkle gensre uten hals, singletter og strømper.

Skrevet

Forskjellig; spør heller hva jeg IKKE handler på HM...

Det er:

BHer (holder meg til Triumph og Passionata).

bukser (pga passform og kjip kvalitet).

har sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe gensere og t-skjorter der, for de har en tendens til å krympe i første vask. Men lettere sagt enn gjort.

HM er bra å ha! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Bukser, t-shirts (foruten band t-shirts da), undertøy, singleter, belter, gensere, shorts, kjørt.

Handler kun på HM! :Nikke:

Bedre og billigere butikk finnes ikke! ;)

Skrevet

En del topper og gensere, cardigans, vanter, skjerf, sokker, strikker, og noe barneklær

Skrevet

Synes det er så gøy å handle på H&M. Er ganske lojal når det gjelder barneklær-kan sier at gutten sin klesskap består av BARE H&M klær!!

Jeg går i 44/46 så det er vel ikke alt som passer i det vanlig kolleksjon. Også er jeg høy, så da er det ofte buksene er alt for kort (trenger minst 88cm, men foretrekker mer rundt 90cm beinlengde)

Skal si at jeg ønske de lagde xtra long i mer plasser....Føler meg nesten som umulig når jeg trenger både litt større str. OG langt lengde..For et eller annet grunn virker det som designere tror at større folk er kortere....Vet ikke....

Gjest Anonymous
Skrevet

Handler litt undertøy, nattøy, t-skjorter, topper, gensere/jakker av og til, en og annen bukse (ikke jeans), skjal, skjerf, belter, dill og dall til håret + masse stasj på kosmetikkavdelinga.

Handler IKKE strikkede gensere/jakker (ser helt rævva ut etter noen vask) eller jeans (koko passform).

Skrevet

Kjøper innimellom gensere derifra. Men ikke så ofte.

Går mest i skjørt og topper.

Nattkjoler og tilbehør kjøper jeg også ofte der.

Og dill-dall.

Buksene der kjøper jeg IKKE! 8)

Skrevet

Barneklær, strømper, hårstrikker, topper og bomullsgensere.

Yttertøy, bukser, pentøy og undertøy syns jeg har for dårlig passform og kvalitet

Skrevet

Topper, gensere, skjørt, belter, bukser, kjoler, undertøy, sminke,.. jeg kjøper alle sorter tøy der. :)

Gjest happyending
Skrevet

HM er genialt.. Og hvis man bruker litt store str så er det helt genialt å handle på nettet, der har de ofte større størrelser enn i butikkene, opp til str 50.. og man kan jo sende tilbake varene hvis de ikke passer og slikt..

jeg handler omtrent bare på HM på nettet, ganske genialt..

De har mye fint undertøy på HM og.. Og på Lindex.. Jeg handler det meste på HM, utenom acessories og sminke og slikt...

Skrevet

Barneklær, stæsj og basic topper som oftest. Men jeg har ingen regler for hva jeg ikke kjøper der untatt bh'er :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Basic bomullstopper, skjorter, skjørt, sports-bh`er, strømpebukser/strømper, belter, lammeullsgensere, q-tips, natt-tøy og sminkekoster. Har vel også kjøpt en og annen veske der.

Bukser, undertøy, yttertøy m.m kjøper jeg andre steder. Synes yttertøyet til H&M er veldig damete, ikke helt min stil. Og buksene har helt feil fasong til meg. Og så liker jeg ikke undertøy med tegneseriefigurer på. *sær*

Gjest Tristessa
Skrevet

Omtrent alt jeg står og går i er kjøpt på H&M. Det eneste jeg bevisst går andre steder for å kjøpe, er jeans.

H&M er genialt. Billig og bra, noe for enhver smak!

Skrevet

Jeg handler litt på HM, men ikke mye. Kjøper IKKE undertøy; jeg er for glad i puppene mine til det... (og da er det ille!) Dessuten er jeg utrolig lei disse snoopy og mikke mus-figurene de på død og liv skal klistre på alt..! :evil:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Alt! Bortsett fra jeans og maskara og hudpleie seff! Elsker hennes :kyss:

Skrevet

Det eneste jeg ikke kjøper på HM er bukser egentlig.De har så rar passform,dessuten blir de så fort vide i fasongen.Det er litt synd for mye av designet på buksene er kult.

Jeg er renbarka HM jente jeg.Synes klærne er supre,selv om kvaliteten kan være litt opp og ned.Men de lager billige klær med fin design og de følger motebildet bra :)

Skrevet

Handler mye på andre butikker for tiden, særlig Bik Bok. :wink:

Kjøper av og til noe undertøy på H&M, dessuten hender det jeg ser noen artige belter jeg bare må ha

Skrevet

Handler det meste der, unntatt undertøy og sminke.

Er stortsett fornøyd, men har jo opplevd at enkelte plagg mister fasongen etter en vask da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...