Gå til innhold

MAC butikken på Oslo Lufthavn...erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags erfaringer har dere med MAC på Oslo Lufthavn?

Jeg var innom der for et par dager siden og synes hun ene virket utrolig rar. Jeg spurte om hjelp da jeg ikke visste hva slags farge jeg skulle velge av lebestifter, og stilte henne et par spørsmål om farge. Hun svarte ofte "mhm,jaa" og jeg valgte et par farger hun sa "mhm, jaa" bekreftende på og like etter registrerte hun ikke engang at jeg stilte et spørsmål "hvor ligger eyelinerne, forresten?" Og "hva er forskjellen på de ne type lebestift og denne andre ?"

Svar; "mhm, jaa, mhm".

Synes bare hele damen virket merkelig og bare jattet hjernedødt med og ventet på at jeg bare skulle velge noe og komme meg ut derfra.

Sånn generelt synes jeg MAC ansatte ikke virker så begeistret for å hjelpe meg med farger Osv (det er så mye å velge mellom!), når jeg spør om f.eks hvilken nyanse av blå skygge de tror hadde vært fin på meg så virker det alltid som om de står som et spm tegn og velger noe random uten begrunnelse.

Virker ikke superinnstilt på service, det hadde vært fint å fått mer hjelp for det er så mange farger å velge mellom.

Anonymous poster hash: 9253e...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Jeg har samme erfaring. Jeg var innom og så litt på produktene. Så kom ei bort og spurte om jeg trengte hjelp. Ja!, sa jeg. "Jeg ser etter prisene på hvor mye man sparer ved å handle her kontra butikk." (jeg handler mye så jeg kan alle prisene til favorittproduktene mine i hodet) Og jeg så på henne smilende og spørrende. Så sto hun helt taus og så på meg ut i lufta med tomt blikk i noen sekunder som virket i flere minutter. "Jaah.." svarte hun bare. Jeg er heldigvis løsningsorientert så jeg regnet ut selv i hodet. Så sa jeg "grovt regnet er det kanskje 20% eller tar jeg helt feil?" "Jaaah..Er vel det".

Skulle kjøpe for over tusen kr, men gadd ikke :P Kjøpe på vei hjem på en annen flyplass.

Anonymous poster hash: eab27...dca

Skrevet

Hm. Jeg har motsatt erfaring.

Anonymous poster hash: e3bef...3ab

Skrevet

Gå på YouTube og søk "my mac experience", maaange som klager på service'n :P

Anonymous poster hash: 33b06...95a

Skrevet

Har vært i ett par MAC butikker hvor det føles som om jeg har vært luft. Da tenker jeg at det er helt greit, jeg trenger ikke legge igjen pengene mine her.

Forøvrig har jeg egentlig bestemt meg fra nå av om å si i fra dersom jeg opplever dårlig kundebehandling i div butikker. Om det hjelper vet jeg ikke, men da har jeg i det minste prøvd å gjøre noe med det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...