AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Når jeg har prøvd å poste eller sitere ulike innlegg den siste tiden, klikker det helt. Enten blir innlegget mitt helt tomt, jeg må dobbeltklikke for å få sitere, eller så får jeg ikke postet i det hele tatt. Hva kan dette problemet skyldes? Har ikke hatt dette problemet tidligere. Anonymous poster hash: 14e0e...594 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Først og fremt tror jeg neppe det gjelder en tråd på generelt debatt, hvorfor ikke bare opprette en tråd på tekniske tilbakemeldinger som ER forumet for slike ting? Men ja, jeg klarer ikke å multisitere innlegg. Eller det vil si å sitere 2-3 innlegg fra samme side går greit, men viss jeg skal sitere to innlegg fra side en og et innlegg fra side to så slettes de innleggene jeg har sitert på side en når jeg går til side to. Viss du skjønner. Men det er så sjeldent jeg føler for å sitere på denne måten at jeg har ikke heftet meg så mye med det, selv om det ikke skal være slik og det er irriterende når det skjer.Anonymous poster hash: 860e6...f73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå