Gå til innhold

Innvandringstilhengerne - Nasjonalsosialismen/nazismens nye klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del virker det som om innvandringstilhengere har mye til felles med nazister. For det første resulterer begge ideologiene i folkemord. Populasjoner forsvinner. Begge er ideologier som bruker emosjonell krigføring og ikke minst bruker loven for å tvinge folk til å holde munn(rasisme lover, som de igjen kaller meningsmotstandere). Begge ideologiene har ingen nyanser, begge baserer seg på raser. Der den hvite ikke har rett til å ha egne land, og å eksistere. Er de nazister og ondskap i nye klær?

På VG står det i dag at Norge skal bruke milliarder på å presse øst Europa til å ta i mot migranter. Er det lebensraum politikken? Skal de fjerne slaviske folkeslag, som var det underste mennesket i følge naziene? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et innvandringsinnlegg som faktisk starter med Reductio ad Hitlerum. Innvandrerdebatten har nått et nytt lavmål. 

Anonymous poster hash: 649d8...5a3
  • Liker 7
Skrevet

Et innvandringsinnlegg som faktisk starter med Reductio ad Hitlerum. Innvandrerdebatten har nått et nytt lavmål.  Anonymous poster hash: 649d8...5a3

Les og se likheten.

Skrevet

Begge ideologiene har ingen nyanser,

Dette er jo ting medlemmer av Liberalistene burde være de siste til å kritisere andre form. 

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo ting medlemmer av Liberalistene burde være de siste til å kritisere andre form.

Jeg er ikke medlem av noe.

Skrevet

Dette må være dagens. Brunskjortene her inne som sammenligner innvandringstilhengere med nazistene  :fnise:

Newsflash: Nazistene var ikke spesielt opptatt av innvandring, særlig ikke fra land der befolkningen ble ansett som "untermensch". 

Nei, jeg er ikke spesielt begeistret for storstilt innvandring jeg heller. Men å kalle tilhengerne for nazister er bare et av mange lavmål fra brunskjortene her inne. 

Anonymous poster hash: 528c8...ded
  • Liker 7
Skrevet

Bare så du er obs på denne tråden.

Anonymous poster hash: cd8e7...504

Skrevet

Jepp, å ønske at mennesker skal overleve og ha det best mulig uavhengig av "nasjonalitet" eller hudfarge er nøyaktig det samme som å ønske å utrydde folk basert på opphav og hudfarge. Du demonstrerer en helt fantastisk historie- og samfunnskunnskap, i tillegg til en perfekt evne til logisk tankegang her  :sarkasme:  :rolleyes:

Anonymous poster hash: fba75...475
  • Liker 3
Skrevet

Jepp, å ønske at mennesker skal overleve og ha det best mulig uavhengig av "nasjonalitet" eller hudfarge er nøyaktig det samme som å ønske å utrydde folk basert på opphav og hudfarge. Du demonstrerer en helt fantastisk historie- og samfunnskunnskap, i tillegg til en perfekt evne til logisk tankegang her  :sarkasme:  :rolleyes:Anonymous poster hash: fba75...475

De overlever selv om vi ikke tar dem inn. Tyrkia og andre land har nok plass og leirene har alt de trenger. Forskjellen er at folkene her blir utryddet.

Skrevet

Dette må være dagens. Brunskjortene her inne som sammenligner innvandringstilhengere med nazistene  :fnise: Newsflash: Nazistene var ikke spesielt opptatt av innvandring, særlig ikke fra land der befolkningen ble ansett som "untermensch".  Nei, jeg er ikke spesielt begeistret for storstilt innvandring jeg heller. Men å kalle tilhengerne for nazister er bare et av mange lavmål fra brunskjortene her inne.  Anonymous poster hash: 528c8...ded

Det å ikke ønske at ens eget folk skal forsvinne til en ubetydelig minoritet har lite med nazismen å gjøre eller brunskjorter. Det innvandringstilhengere ønsker og arbeider religiøst for har det.

Skrevet (endret)

For min del virker det som om innvandringstilhengere har mye til felles med nazister. For det første resulterer begge ideologiene i folkemord. Populasjoner forsvinner. Begge er ideologier som bruker emosjonell krigføring og ikke minst bruker loven for å tvinge folk til å holde munn(rasisme lover, som de igjen kaller meningsmotstandere). Begge ideologiene har ingen nyanser, begge baserer seg på raser. Der den hvite ikke har rett til å ha egne land, og å eksistere. Er de nazister og ondskap i nye klær?

På VG står det i dag at Norge skal bruke milliarder på å presse øst Europa til å ta i mot migranter. Er det lebensraum politikken? Skal de fjerne slaviske folkeslag, som var det underste mennesket i følge naziene? 

Husk at nazismen - nasjonalsosialismen, hadde mye til felles med den moderne sosialismen. I motsetning til under nazismen hvor hatet var rettet mot jøder, krøplinger og homser, så er nå hatet rettet mot en selv og ens egen kultur. 

Endret av FreeLife
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Dette må være dagens. Brunskjortene her inne som sammenligner innvandringstilhengere med nazistene  :fnise:

Newsflash: Nazistene var ikke spesielt opptatt av innvandring, særlig ikke fra land der befolkningen ble ansett som "untermensch". 

Nei, jeg er ikke spesielt begeistret for storstilt innvandring jeg heller. Men å kalle tilhengerne for nazister er bare et av mange lavmål fra brunskjortene her inne. 

Forskjellen er jo at sosialistene i dag (ikke nasjonalsosialister dog) retter hatet mot seg selv og sin egen kultur. Hatet er kanskje mer underbevisst enn på overflaten, i og med at mange faktisk i sitt hjerte tror at det multikulturelle eksperimentet vil fungere denne gangen. Einstein sa at det å gjøre en rekke like ting etterhverandre og forvente annet resultat enn du fikk forrige gang er galskap. Det er litt det dere driver med nå. Det er ikke mer enn 20 år siden vi hadde en forferdelig massakre i Europa grunnet konflikt mellom kristne og muslimer. Muslimer driver i dag kristne på flukt i midtøsten. Likevel tror sosialistene at massiv innvandring fra disse landene vil være positivt for et vesten som allerede har hatt "peak prosperity" og er i en massiv "decline". 

Så ja..noen likheter med naziene har dere jo - galskapen :)

Endret av FreeLife
  • Liker 1
Skrevet

De legger hatet mot europeisk dna, deres blod. De er en skitten rase, i følge disse menneskene.

Skrevet

Forskjellen er jo at sosialistene i dag (ikke nasjonalsosialister dog) retter hatet mot seg selv og sin egen kultur. Hatet er kanskje mer underbevisst enn på overflaten, i og med at mange faktisk i sitt hjerte tror at det multikulturelle eksperimentet vil fungere denne gangen. Einstein sa at det å gjøre en rekke like ting etterhverandre og forvente annet resultat enn du fikk forrige gang er galskap. Det er litt det dere driver med nå. Det er ikke mer enn 20 år siden vi hadde en forferdelig massakre i Europa grunnet konflikt mellom kristne og muslimer. Muslimer driver i dag kristne på flukt i midtøsten. Likevel tror sosialistene at massiv innvandring fra disse landene vil være positivt for et vesten som allerede har hatt "peak prosperity" og er i en massiv "decline". 

Så ja..noen likheter med naziene har dere jo - galskapen :)

har jeg påstått at jeg er for storstilt innvandring? Ikke det? Nei, så holder du kjeft før du forsøker å legge ord i munnen på andre. 

Mitt poeng er at det er lavmål å kalle folk nazister, når det faktisk er innvandringsmotstanderne på KG som er mer sammenlignbare med nazister med tanke på fryktspredning og hat. 

Skrevet

Herregud, nå har du latt tankene dine vandre ut av forstander, her. Les hva du sier her nøye, og ta deg en joggetur i frisk luft. Du må gjerne være i mot innvandring og ha en annen mening enn meg, men dette blir som å lese om noe psykotisk.

Anonymous poster hash: dbe5e...5e3

Skrevet (endret)

Herregud, nå har du latt tankene dine vandre ut av forstander, her. Les hva du sier her nøye, og ta deg en joggetur i frisk luft. Du må gjerne være i mot innvandring og ha en annen mening enn meg, men dette blir som å lese om noe psykotisk.

Anonymous poster hash: dbe5e...5e3

Faktum er faktum. Vi blir minoriteter i egne land, sikkert innen 2050. 

Personangrep hjelper deg heller ikke.

Endret av oleoh
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende bilde.

Raven Emerald, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...