AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Skal lage sjokoladekake med kursebærfyll. Funker det å røre syltetøy inn i krem? Noen andre forslag til hvordan lage det?Anonymous poster hash: 1e221...f33
Gjest Ennasus Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Ja, det funker fint å blande syltetøy inn i pisket krem. Gjør det samme bare med bringebær. Men nå skal det sies at det beste er å røre bær og ta i kremen. men hvis du bruker syltetøy så prøv å finne et med mye bær, så det blir ordetlig smak og ikke bare sukker liksom.
Brunhilde Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Jeg kjøper skikkelige kirsebær på glass og lar laken renne godt av før jeg hakker bærene. Disse rører jeg inn i en god sjokoladesmørkrem, gjerne sammen med 1 ss eller 2 god kirsebærlikør eller bare litt av den avrente saften. 2
metempsychosis Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Støtter forslaget til Brunhilde, har du kirsebærlikør med bær i så er disse veldig gode som fyll (bærene + noen ts med likør). Ellers bruker jeg helst ferske bær + noen ts likør + pisket krem.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #5 Skrevet 6. september 2015 Lagde kirsebærkrem og det ble kjempe godt! men neste gang skal jeg bruke litt likør å. Anonymous poster hash: 1e221...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå