AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Jeg leser og hører om kvinner i media som er barnløse, både ufrivillig og frivillig barnløs vel og merke. Men jeg kjenner ingen, bortsett fra meg selv da. Jeg er delvis frivillig barnløs og delvis ufrivillig barnløs (steril partner, og jeg har ikke så lyst på barn at jeg ønsker å gå videre med hverken donor eller adopsjon - kall meg gjerne rar, men sånn er det bare). Hvor gjemmer andre barnløse seg? Rekk opp en hånd! Anonymous poster hash: 563a7...c97
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Er det ingen på jobben din som ikke har barn? Noen av de vil kanskje være barnløse for alltid (ved eget ønske eller ikke)...det er ikke slik at det er noe man naturlig snakker om, så de kan i prinsippet være overalt rundt deg.Anonymous poster hash: d6eb1...e14 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Jeg er barnløs, frivillig Møter på mange kvinner som også er barnløse.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Jeg leser og hører om kvinner i media som er barnløse, både ufrivillig og frivillig barnløs vel og merke. Men jeg kjenner ingen, bortsett fra meg selv da. Jeg er delvis frivillig barnløs og delvis ufrivillig barnløs (steril partner, og jeg har ikke så lyst på barn at jeg ønsker å gå videre med hverken donor eller adopsjon - kall meg gjerne rar, men sånn er det bare). Hvor gjemmer andre barnløse seg? Rekk opp en hånd! Anonymous poster hash: 563a7...c97 Har en god venninne på 39 i Oslo. Hun reiser mye i jobben sin og mannen og hun er enige i at de ikke ønsker barn. Men de har en hund.Anonymous poster hash: b566f...549
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 *melder seg* Jeg er 47, frivillig barnløs, og kjapt regnet har jeg i hvert fall seks venninner fra 40-60+ som også er barnløse, halvparten frivillig, et par ufrivillig (uten partner), og den tredje vet jeg ikke helt. Anonymous poster hash: 10477...a58 1
Gjest Morello Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Er ikke så gammel at jeg skal si noe helt sikkert, men ettersom jeg aldri har interessert meg for noe som har med barn å gjøre eller et liv som inkluderer barn, føler jeg meg ganske sikker på at jeg ikke kommer til å ende opp med unge uansett hvor mye det kribler i eggstokkene 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Har en god venninne på 39 i Oslo. Hun reiser mye i jobben sin og mannen og hun er enige i at de ikke ønsker barn. Men de har en hund.Anonymous poster hash: b566f...549 Ved nærmere ettertanke kjenner jeg flere: en nabo; hun er 52 år, en kollega som er 60 år, en venninne av en venninne som er 46 år og den øverste sjefen i bedriften som er 63 år: alle er barnløse. Anonymous poster hash: b566f...549
skreppamedleppa Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Jeg er 30, som jo indikerer at jeg kan fortsatt få barn, men det er -høyst og mest sannsynlig en uaktuelt hendelse som ALDRI noensinne kommer til å skje. Jeg er fullstendig frivillig barnfri, med en partner som heldigvis har sterilisert seg og jeg har det som fisken i vannet og trives godt med hans beslutning om å også aldri få barn. Av 7 gode og nære venninner er 6 av de som meg og aldri vil ha barn, (vi er i alderen 28-36) mens en av de er 2 barns mor som var en prøver lenge. 3 naboer av meg har heller ikke barn, om det er frivillig eller ikke vet jeg ikke men de er i 50 årene. Jeg tror ikke en nødvendigvis går rundt med et skilt om halsen eller en lapp i pannen og en blir vel kanskje ikke oppmerksom på om noen er barnfri/løs før en blir kjent med de. Men jeg tror vi finnes litt over alt, i fra mørke kroker til åpne plasser 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 Jeg kjenner like mange som har barn som ikke har barn. Nå vet jeg ikke grunnen til at de som ikke barn ikke får barn, men mange er single, og de som er i forhold som ikke har barn, sliter vel med sitt, tenker jeg. Hvem som ønsker seg barn eller ikke, vet jeg ikke, og det har jeg ikke noe med heller. Selv er jeg singel, og ønsker å møte noen. Jeg har fødselsangst, så vet ikke om jeg tør å få barn... Anonymous poster hash: 82382...775
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 Meg over - vi er alle mellom 30-40 år, og jeg er 34. Anonymous poster hash: 82382...775
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #12 Skrevet 5. september 2015 Jeg er selv frivillig barnløs. Er i midten av 30-årene. Kjenner ihvertfall fem andre mellom 30 og 50 år som jeg med sikkerhet vet at er barnløse av eget valg. Anonymous poster hash: 8ddb3...323
Gjest Castielz Skrevet 5. september 2015 #14 Skrevet 5. september 2015 Kjæresten min er frivillig barnFRI og jeg er sterilisert! Tror det blir flere og flere av oss, og det er bra. Er det noe denne kloden har nok av, er det mennesker.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #15 Skrevet 5. september 2015 Når de runder 30 så oppdager de plutselig at de vil ha unge likevel, blir desperate, drar på byen og drar med seg diverse fyrer hjem i håp om å endelig få unge. Til trass for at de gjennom hele 20-årene har pratet om å være selvstendig, uavhengig og ikke har lyst på unge. Anonymous poster hash: eab16...a92
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #16 Skrevet 5. september 2015 Når de runder 30 så oppdager de plutselig at de vil ha unge likevel, blir desperate, drar på byen og drar med seg diverse fyrer hjem i håp om å endelig få unge. Til trass for at de gjennom hele 20-årene har pratet om å være selvstendig, uavhengig og ikke har lyst på unge. Anonymous poster hash: eab16...a92 Du må lære deg å lese da det tydelig er en mangelvare hos deg. Mange her i tråden som sier de er eller de de kjenner er over 30 årene. Anonymous poster hash: 7ca63...48b 6
Gjest Uhumskheter Skrevet 5. september 2015 #17 Skrevet 5. september 2015 30, liker andres barn for de kan jeg gi tilbake når jeg er lei. Er frivillig barnFRI (likte det ordet) Har en søster som venter sin første, gleder meg masse. Holde, kose, dulle. Og så dra hjem med barnekosekvoten fylt for en lang stund fremover.
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 5. september 2015 #18 Skrevet 5. september 2015 Når de runder 30 så oppdager de plutselig at de vil ha unge likevel, blir desperate, drar på byen og drar med seg diverse fyrer hjem i håp om å endelig få unge. Til trass for at de gjennom hele 20-årene har pratet om å være selvstendig, uavhengig og ikke har lyst på unge.Anonymous poster hash: eab16...a92 Er 36 år, i fast forhold og har fortsatt ingen ønsker om barn. Enda mindre lyst til å dra på byen
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #19 Skrevet 5. september 2015 Kjæresten min er frivillig barnFRI og jeg er sterilisert! Tror det blir flere og flere av oss, og det er bra. Er det noe denne kloden har nok av, er det mennesker. Nemlig. Det frister enda mindre å få barn så bortskjemte som de som vokser opp nå er uansett. I I-landene sitter små barn og grynter på nesa fordi de ikke fikk akkurat det de ønsket seg til jul, mens barn i andre land knapt har tak over hodet. Synes de fleste barn i vår del av verden er noen skikkelig bortskjemte drittunger så det frister ikke å lage flere. P-piller er et sikkert prevensjonsmiddel, men ingenting er et sikrere prevensjonsmiddel enn bortskjemte drittunger. Anonymous poster hash: 563a7...c97 5
Gjest O.G. Skrevet 5. september 2015 #20 Skrevet 5. september 2015 Når de runder 30 så oppdager de plutselig at de vil ha unge likevel, blir desperate, drar på byen og drar med seg diverse fyrer hjem i håp om å endelig få unge. Til trass for at de gjennom hele 20-årene har pratet om å være selvstendig, uavhengig og ikke har lyst på unge. Anonymous poster hash: eab16...a92 Jeg er 40 år og det der gjorde jeg aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå