Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vurderer leppeforstørrelse. Klinikken jeg skal ta hos har veldig begrenset med timer så jeg vet ikke om jeg skal bestille time uten å ha en konsultasjon først. Hva er deres erfaringer?

Vil jo egentlig vite hvordan det blir seende ut på meg, om det blir for duckface liksom

Anonymous poster hash: 4accc...5bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver med dette. Du må jo ikke ta selvom du har bestilt time, du kan jo høre med sykepleier/lege hva de synes.

Man blir heller ikke duckface hvis man ikke ønsker det selv ;)

Anonymous poster hash: 91993...703

Skrevet

Jeg driver med dette. Du må jo ikke ta selvom du har bestilt time, du kan jo høre med sykepleier/lege hva de synes.

Du vil jo også se resultatet underveis, så stopper du jo opp om du synes det blir mye :) Du burde kanskje ikke starte med 1 ml om du er litt usikker :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg vurderer leppeforstørrelse. Klinikken jeg skal ta hos har veldig begrenset med timer så jeg vet ikke om jeg skal bestille time uten å ha en konsultasjon først. Hva er deres erfaringer?

Vil jo egentlig vite hvordan det blir seende ut på meg, om det blir for duckface liksom

Anonymous poster hash: 4accc...5bf

Noen som har erfaringer fra dette? :)

Anonymous poster hash: 36c66...fbb

• 3 måneder senere...
Gjest Helicase
Skrevet
Den 5. september 2015 at 5.22, AnonymBruker skrev:

Tok teosyal kiss 14 desember. Synes leppene er fine å se på. Men de er litt rugletenoen steder... :/ tips? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...