AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Hei. Jeg vurderer leppeforstørrelse. Klinikken jeg skal ta hos har veldig begrenset med timer så jeg vet ikke om jeg skal bestille time uten å ha en konsultasjon først. Hva er deres erfaringer? Vil jo egentlig vite hvordan det blir seende ut på meg, om det blir for duckface liksomAnonymous poster hash: 4accc...5bf
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Skrevet 5. september 2015 Jeg driver med dette. Du må jo ikke ta selvom du har bestilt time, du kan jo høre med sykepleier/lege hva de synes. Man blir heller ikke duckface hvis man ikke ønsker det selv Anonymous poster hash: 91993...703
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #3 Skrevet 5. september 2015 Jeg driver med dette. Du må jo ikke ta selvom du har bestilt time, du kan jo høre med sykepleier/lege hva de synes. Man blir heller ikke duckface hvis man ikke ønsker det selv Anonymous poster hash: 91993...703 Du vil jo også se resultatet underveis, så stopper du jo opp om du synes det blir mye Du burde kanskje ikke starte med 1 ml om du er litt usikker Anonymous poster hash: 91993...703
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hei. Jeg vurderer leppeforstørrelse. Klinikken jeg skal ta hos har veldig begrenset med timer så jeg vet ikke om jeg skal bestille time uten å ha en konsultasjon først. Hva er deres erfaringer? Vil jo egentlig vite hvordan det blir seende ut på meg, om det blir for duckface liksomAnonymous poster hash: 4accc...5bf Noen som har erfaringer fra dette? Anonymous poster hash: 36c66...fbb
Gjest Helicase Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Den 5. september 2015 at 5.22, AnonymBruker skrev: Jeg driver med dette. Du må jo ikke ta selvom du har bestilt time, du kan jo høre med sykepleier/lege hva de synes. Man blir heller ikke duckface hvis man ikke ønsker det selv Anonymous poster hash: 91993...703 Tok teosyal kiss 14 desember. Synes leppene er fine å se på. Men de er litt rugletenoen steder... :/ tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå