maskineple Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 (endret) Og hvorfor i all verden skal noen få pris for årets homofil? Hva har hun oppnådd siden hun er ÅRETS homofil? Er du foreksempea modig om du er homofil? Jeg tror ikke det hadde skjedd i Norge. Nå håper jeg ikke alle homofile skriker slik som henne dersom de vinner en pris for absolutt ingenting. Jeg har ingenting mot homofile, men jeg har noe imot folk som oppfører seg som idioter. Og i forhold til prosent så er veldig overrepresentert blant homofile. Jeg husker feks han Tooji som spilte inn en musikkvideo hvor han har homosex på alteret hvor unger blir døpt og folk gifter seg, I tillegg til å lyve til kirken. Det er slike ting som skaper fordommer og steroetypier. Hele talen; Endret 4. september 2015 av maskineple 1
Chizue Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Nei, men en god del heterofile er slik (tenker da på personlighet/Holdning...)
maskineple Skrevet 4. september 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2015 Nei, men en god del heterofile er slik (tenker da på personlighet/Holdning...) Får jeg også en pris for årets " heterofil " om jeg oppfører meg slik? 1
Chizue Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Får jeg også en pris for årets " heterofil " om jeg oppfører meg slik? Ja jeg kan lage deg en diplom med bling bling og sende deg roser om du vil?
maskineple Skrevet 4. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2015 Ja jeg kan lage deg en diplom med bling bling og sende deg roser om du vil? Kun hvis jeg får holde en tale hvor jeg snakker om hvor fantastisk jeg er pga jeg foretrekker innovertiss. 1
Berentsens Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Årets homo/hetero blir da kåret i Norge også.
Testosteron Skrevet 5. september 2015 #8 Skrevet 5. september 2015 Hvorfor kategoriseres transpersoner sammen med homoseksuelle?
Berentsens Skrevet 5. september 2015 #9 Skrevet 5. september 2015 Får jeg også en pris for årets " heterofil " om jeg oppfører meg slik? Hva var galt med den utdelingen? Hvilken oppførsel henviser du til?
maskineple Skrevet 5. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2015 Hva var galt med den utdelingen? Hvilken oppførsel henviser du til? Du finner ingenting galt med dette her? Kanskje vi tilhører forskjellige klasser da. 1
maskineple Skrevet 5. september 2015 Forfatter #12 Skrevet 5. september 2015 (endret) Hva er det du reagerer på? SE VIDEOEN IGJEN, vil du ikke slå til en person som oppfører seg slik? De første sekundene spesielt! Jeg hadde selvfølgelig aldri gjort det, men det får meg til å koke. Å skrike at du er homo, som om det er noe å være stolt over? Og at de får oppføre seg slik uten noe som helst kritikk, for da blir du stemplet " homofob ". Det er et problem. Endret 5. september 2015 av maskineple 2
Berentsens Skrevet 5. september 2015 #13 Skrevet 5. september 2015 Jeg ser ikke problemet. Hun får en pris på en homogalla. Er det et sted hun kan rope ut at hun er homo, bør det være der. 2
maskineple Skrevet 5. september 2015 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2015 Jeg ser ikke problemet. Hun får en pris på en homogalla. Er det et sted hun kan rope ut at hun er homo, bør det være der. Problemet er at hun ikke eier noe som helst klasse. Man bør oppføre seg skikkelig når man får pris. Totalt klasseløs. 3
Berentsens Skrevet 5. september 2015 #15 Skrevet 5. september 2015 Problemet er at hun ikke eier noe som helst klasse. Man bør oppføre seg skikkelig når man får pris. Totalt klasseløs. Hun oppfører seg stort sett som de fleste andre som får tilsvarende priser. Oscars, Spellemann, Komipris, Grammy, Idrettspris osv. QX-galaen er vel også noe uhøytidelig, slik at hennes måte å reagere på ikke regnes som negativt innenfor den rammen. Hadde det derimot vært snakk om en pris innenfor noe mer høytidelig er det nok trolig at hun ville oppført seg annerledes.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #16 Skrevet 5. september 2015 Hun er, for mangel på bedre ord, en person som prøver å være en mannlig lesbe som prøver å være en svart mann fra ghettoen. Hele holdningen, kroppsspråket... det er så kvalmt det er til å spy av! Hva blir det neste "pris for årets hvithudede?" eller "pris for årets svarthudede?". kvalmt hele opplegget. og vet du hva, homofile som holder til i en gruppe er mer rassistisk enn hva heterofile er! Jeg har selv blitt banket opp og holdt utenfor fordi jeg er hetero, og de var homofil! Anonymous poster hash: 8ccda...d2c 2
Berentsens Skrevet 5. september 2015 #17 Skrevet 5. september 2015 Hun er, for mangel på bedre ord, en person som prøver å være en mannlig lesbe som prøver å være en svart mann fra ghettoen. Hele holdningen, kroppsspråket... det er så kvalmt det er til å spy av! Hva blir det neste "pris for årets hvithudede?" eller "pris for årets svarthudede?". kvalmt hele opplegget. og vet du hva, homofile som holder til i en gruppe er mer rassistisk enn hva heterofile er! Jeg har selv blitt banket opp og holdt utenfor fordi jeg er hetero, og de var homofil! Anonymous poster hash: 8ccda...d2c Hun er vel først og fremst en rapper som har en væremåte som er velkjent blant den gruppen (rappere).
Gjest Snuppi Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 SE VIDEOEN IGJEN, vil du ikke slå til en person som oppfører seg slik? De første sekundene spesielt! Jeg hadde selvfølgelig aldri gjort det, men det får meg til å koke. Å skrike at du er homo, som om det er noe å være stolt over? Og at de får oppføre seg slik uten noe som helst kritikk, for da blir du stemplet " homofob ". Det er et problem. https://www.youtube.com/watch?v=EqBADmdK7Qo Pinlig....
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 Hun er, for mangel på bedre ord, en person som prøver å være en mannlig lesbe som prøver å være en svart mann fra ghettoen. Hele holdningen, kroppsspråket... det er så kvalmt det er til å spy av! Hva blir det neste "pris for årets hvithudede?" eller "pris for årets svarthudede?". kvalmt hele opplegget. og vet du hva, homofile som holder til i en gruppe er mer rassistisk enn hva heterofile er! Jeg har selv blitt banket opp og holdt utenfor fordi jeg er hetero, og de var homofil! Anonymous poster hash: 8ccda...d2c Anonymous poster hash: 1ab94...a4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå