Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Hva synes dere om denne? Er den bra? Den skal visst nok ha vært best i en eller annen test.
Gjest Ethereal Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Den beste jeg vet om; dekker ringer under øynene bra uten å tørke ut huden, og for min hud er det den eneste der du finner en perfekt fargematch (nr 2). Men det spørs hva du skal bruke den til; til å dekke kviser, finnes det nok bedre.
Gjest Cuddly Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 Det er den beste jeg har prøvd til mørke ringer! Men kommer kanskje til å prøve den nye til Dior neste gang... Kjære Gud, ikke la det bli et bomkjøp!
Gjest Ethereal Skrevet 17. september 2004 #4 Skrevet 17. september 2004 Det er den beste jeg har prøvd til mørke ringer! Men kommer kanskje til å prøve den nye til Dior neste gang... Kjære Gud, ikke la det bli et bomkjøp! For meg passet ikke fargene; nr 2 var for lys, nr 3 altfor mørk. Men kanskje du er heldig? Jeg kjøpte YSL nr 2 på tax free i forrige uke, men den er også veldig lys, så den gir meg nesten panda-øyne...
Gjest the imp Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 Jeg er veldig glad i den concealeren. Den dekker mørke ringer perfekt.
Gjest NastyNice Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Den ny concealeren til Dior er altfor tyntflytende og dekker ikke særlig bra synes jeg... Og den er veldig dårlig på å fordele concealer til børsten. Det bare tyter ut på den ene siden. Vet ikke om det er bare min det er noe feil med, eller om de er sånn alle sammen. Var ihvertfall ikke fornøyd med min... Prøv i parfymeriet før du kjøper den!
Gjest Cuddly Skrevet 20. september 2004 #7 Skrevet 20. september 2004 Den ny concealeren til Dior er altfor tyntflytende og dekker ikke særlig bra synes jeg... Og den er veldig dårlig på å fordele concealer til børsten. Det bare tyter ut på den ene siden. Vet ikke om det er bare min det er noe feil med, eller om de er sånn alle sammen. Var ihvertfall ikke fornøyd med min... Prøv i parfymeriet før du kjøper den! Takk for advarselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå