Gå til innhold

Gutter/menn, hva tenker dere om jenter/kvinner som

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sjenerte og stille? Jeg personlig er utrolig sjenert, og tør ikke snakke med folk jeg ikke kjenner. Dette er utrolig plagsomt for det hindrer meg i å bli kjent med folk, og det er jo ikke akkurat så positivt, eller hva?

Så, hva tenker dere om sjenerte jenter?

Anonymous poster hash: 6888c...6cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrer unna. Umulig å vite om hun er helt uinteressert eller bare sjenert. I tillegg er det lett å tenke at de bare  tar de som orker å bruke mest tid på å få henne varm i trøya. 

Skrevet

du kan øve deg opp til å prate med folk :) jeg var utrolig sjenert før, og turde ikke snakke med noen jeg ikke kjente. Nå snakker eg med folk overalt. Bestemte meg for å bare begynne å prate med folk sjølv om jeg ikke likte det, nå elsker jeg å snakke med folk, og skravler i vei med alle jeg møter :) begynn å prat med folk så blir det lettere og lettere etterkvart :)

Anonymous poster hash: 1a3c4...a53

• Liker 2
Skrevet

Sjenanse er et negativt trekk, for både menn og kvinner. Det er stort sett verre for menn fordi det hindrer dem i å ta initiativ, og ingenting skjer. Noen menn går for sjenerte kvinner, men det er som regel menn som har et spesifikt behov for å oppleve at de har kontroll, er den maskuline og har 'overtaket'.

Om du er rolig, behersket og ikke skravlete er overhodet ikke negativt. Men sjenanse hindrer deg jo i å vise din personlighet, og du må ha en personlighet å vise til om menn skal kunne ha interesse for deg for mer enn sex. 

Jobb med saken, eksponer deg selv mer sosialt.

Anonymous poster hash: e1c52...a77
Skrevet

du kan øve deg opp til å prate med folk :) jeg var utrolig sjenert før, og turde ikke snakke med noen jeg ikke kjente. Nå snakker eg med folk overalt. Bestemte meg for å bare begynne å prate med folk sjølv om jeg ikke likte det, nå elsker jeg å snakke med folk, og skravler i vei med alle jeg møter :) begynn å prat med folk så blir det lettere og lettere etterkvart :)

Anonymous poster hash: 1a3c4...a53

Jeg vil jo veldig gjerne snakke med folk og bli kjent. Mer enn noe annet faktisk, men problemet er jo at jeg ikke aner hva jeg skal snakke OM. Det er det som er problemet

Anonymous poster hash: 6888c...6cc

Skrevet

Jeg synes egentlig det er veldig positivt, og sjarmerende, sikkert for at jeg er sånn selv. Problemet mitt blir da at jeg ikke klarer å se eller vite om de er interessert eller ikke, og dermed lever man i uvisshet.

Skrevet

Er veldig usikker selv, så tolker lett sjenerthet som mangel på interesse.

Gjest lipgloss
Skrevet

jeg syns også det kan være sjarmerende :) ofte de jeg liker best etter en stund er de som har gjort minst utavseg

Gjest Captain Hook
Skrevet (endret)

Gjør ikke meg noe om jenter/kvinner er sjenert. Ikke det jeg ser etter hos ei dame, om hun er sjenert eller ikke. Ikke det som gjør at jeg tenner på noen. Så lenge hun tørr å åpne seg mer etter vi er blitt kjent så går det bra, og så lenge jeg er forelska.

Bedre med sjenerte enn de som skravler i ett sett så jeg ikke får komme til ordet en gang!! Synes kvinner som skravler mye er utrolig slitsomme. 

Endret av Captain Hook
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

er sjenerte og stille? Jeg personlig er utrolig sjenert, og tør ikke snakke med folk jeg ikke kjenner. Dette er utrolig plagsomt for det hindrer meg i å bli kjent med folk, og det er jo ikke akkurat så positivt, eller hva? Så, hva tenker dere om sjenerte jenter? Anonymous poster hash: 6888c...6cc

Jeg har pleid å ta det som en utfordring. Få henne til å føle seg trygg på meg, slik at hun slapper av og åpner seg for meg. Man blir som regel overrasket når sjenerte jenter viser sitt sanne jeg :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...