AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Sytetråd: Jeg er så sinna og demotivert nå. Noen dager spiser jeg 1200 kalorier, andre dager 1700, ukentlig gjennomsnitt på 1500 kcal. Gjort det i noen måneder nå, og jeg er så utrolig lei. Gikk ned 0,5 kg hver uke i 12 uker, og nå har det bare stoppet opp. Veier jo 88kg, så har nok å ta av. Ble så deppa idag at jeg dro på Esso og kjøpte meg en burger og tre boller.. Må jo leve på under 1000 kalorier lørdag og søndag nå. Er bare forferdelig å prøve å gå ned i vekt, men så stopper det bare.. Har trent mye det siste, aldri hatt så mye gangsperre før, så tror det handler om at musklene mine er så "oppblåst" nå. Hørt mange si at det kan gi utslag på vekten. Åh, burde begynne med måleband, og heller fokusere på cm jeg mister, i stedet for kilo. Blir gal av dette Anonymous poster hash: 9dd80...901
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Shit happens:) Jeg har vært 86kg, og det tok sin tid, men jeg kom meg ned på 60, og det var mange, mange sånne stopp underveis det ikke noe skjedde uten at det så ut til å være noen åpenbar grunn til det. Jeg løste det med å rett og slet ignorere badevekta en stud, men fortsette å telle kalorier. Det kom seg etterhvert:) Og ikke prøv å sult deg på 1000 kalorier i helga, det er det ikke noe å vinne på uansett. Bare fortsett der du slapp akkurat som om ingenting hadde skjedd:) Anonymous poster hash: ebffa...0ec 3
Lizliz Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Hva med å forsøke å spise mat du liker på dietten så den ikke suger så heftig bare et forslag altså. Om du stresser med at du ikke går ned og at ting går for treigt så gjør du det rett og slett feil. Da fokuserer du på feil ting. Dette er en prosess og du skal leve i denne prosessen og, ikke bare når du er ferdig med dietten. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Shit happens:) Jeg har vært 86kg, og det tok sin tid, men jeg kom meg ned på 60, og det var mange, mange sånne stopp underveis det ikke noe skjedde uten at det så ut til å være noen åpenbar grunn til det. Jeg løste det med å rett og slet ignorere badevekta en stud, men fortsette å telle kalorier. Det kom seg etterhvert:) Og ikke prøv å sult deg på 1000 kalorier i helga, det er det ikke noe å vinne på uansett. Bare fortsett der du slapp akkurat som om ingenting hadde skjedd:) Anonymous poster hash: ebffa...0ec Åh, takk for fine ord <3 Hva med å forsøke å spise mat du liker på dietten så den ikke suger så heftig bare et forslag altså. Om du stresser med at du ikke går ned og at ting går for treigt så gjør du det rett og slett feil. Da fokuserer du på feil ting. Dette er en prosess og du skal leve i denne prosessen og, ikke bare når du er ferdig med dietten. Jeg spiser god mat, bare i mindre porsjoner, i tillegg til at jeg gjør smartere valg, som f.eks. velge lettere produkter, fullkorn, osv. Er bare det at jeg.. ja, nei, jeg bare dør på innsiden av dette( ) Anonymous poster hash: c65e1...795
Pringle Skrevet 5. september 2015 #5 Skrevet 5. september 2015 (endret) Hvorfor spiser du bæsj? Å innskrenke for mye gjør bare at du sprekker. Hva med å spise mat du liker i bare litt mindre mengder?Å gå ned i vekt tar LANG TID. Men å holde vekta etterpå tar RESTEN AV LIVET. Endret 5. september 2015 av Pringle
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Eller hva med å finne et kosthold som gjør at du ikke trenger å telle kalorier? Bare ha et vanlig husholdsningskosthold eller lavkarbo elns. Har ikke telt kalorier siden juni på lavkarbo og nå er jeg på -16,5kg. Anonymous poster hash: 203e4...129 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå