AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Jeg er det man kan kalle en jojo-slanker. Selvom jeg aldri har prøvd å slanke meg. Jeg går mye opp og ned, kan ligge på 60 - så gå opp til 70 - så ned til 63 så opp til 68 osv osv.. Så nå skal jeg prøve å endelig faktisk gå inn for å få bort magefettet mitt. Jeg kler ikke å være spesielt tynn, men vil ha en normal vekt. Jeg ligger på hele 71 kg nå, er 174 høy. Jeg blir litt blind på meg selv føler jeg, siden jeg ser ikke at jeg har lagt på meg- jeg synes jeg ser relativt slank ut.. Uansett... Jeg vil gjerne ha hjelp til å sette opp en matplan. Elsker å lage mat fra bunnen. Kan nevne at jeg ikke liker kylling alene, liker heller ikke laks eller torsk. Kan spise det i tikka masala (hjemmelagd) og andre gryter, men ikke alene som sagt (kylling og ris feks.) Normalt spiser jeg 3 knekkebrød til frokost, så lunsj (varierer mellom wraps og middagsrester) Spiser kanskje 2-3 knekkebrød når jeg kommer hjem Middag varierer.. Alt fra taco, tikka masala (hjemmelaget), kyllinglår osv... Anonymous poster hash: ebee7...c99
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Du lærer veldig mye av å gjøre dette selv, TS. Og siden du vet best hva dine preferanser er blir det bedre om du gjør det selv. Oppskrifter finner du overalt på nettet. Norske sider som godt.no er kjempebra! Anonymous poster hash: d8572...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå