Gå til innhold

Må bare fortelle...

Ronja_80

Anbefalte innlegg

om min datter.

Her om dagen satt jeg med nesen nedi bøkene og skreiv til jeg såg mannen med ljåen på en oppgave jeg hadde utsatt for lenge.

Min datter såg barne-tv. Hun tok seg en liten pause, kom bort til meg og kikket på det jeg holdt på med. "Går det bra,mamma?" "Kjempebra, lille venn",svarer jeg. (Hun stryker meg forsiktig på ryggen)

"Du gjør meg så stolt,mamma,du er så flink"

Hun er bare 4, og selv om jeg vet hvem kilden til hennes utsagn er, fikk jeg likevel tårer i øynene av kjærlighetsrus. Min herlige datter :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Disse barna vet å få sagt det ja. Sønnen min har det med å servere meg mye rart han også.

For et par uker siden kom han inn i stua mens jeg satt og spiste godis. Han spurte selvsagt om å få, og da jeg på tull svarte at Nei, det fikk han ikke. Så smalt det: Man skal være mot andre som man vil at andre skal være mot deg...

Ja, noe har han da fått med seg på skolen. Han er 9 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er herlige! Jeg kom sliten hjem fra jobb, og bad pent om at jentene måtte være snille med sim gamle mor. Hvorpå min yngste ( da seks år) ser på meg med verdens største blå øyne og sier; "Du e itj gammel, mamma, du bare føle dæ gammel!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unger er herlige! Jeg kom sliten hjem fra jobb, og bad pent om at jentene måtte være snille med sim gamle mor. Hvorpå min yngste ( da seks år) ser på meg med verdens største blå øyne og sier; "Du e itj gammel, mamma, du bare føle dæ gammel!"

:wink: Herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...