Gå til innhold

HJELP! KIRUGISK FJERNING AV TATTOVERING

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg tok en tattovering for 1 og 1/2 år siden, en liten en som sitter i nakken. Den kostet 900kr å ta. Jeg angret med engang jeg så resultatet, og skjønte fort at jeg ville fjerne den så fort jeg kunne. Jeg startet hos ERAZE  og har sløst bort

15 000kr på å fjerne den med laser, uten noe som helst resulat omtrent. 

Jeg orker ikke å ha denne skjemmelsen med meg èn dag lengre enn jeg trenger, og har bestemt meg for å fjerne den med skapell (kirguisk inngrep).

Jeg finner flere omtalelser og informasjon om kirguisk fjerning av tattovering, men jeg finner ingen som faktisk utfører dem i mitt område.

Derfor lurer jeg på om noen der ute vet om det finnes en klinikk i Drammen eller Oslo som fjerner tattovering med kigrugisk inngrep??

TRENGER SVAR RASKT! TUSEN TAKK PÅ FORHÅND

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dessverre ikke anbefale noen til å fjerne. Det er ikke mulig å ta en cover up på den da? (Det vil jo såklart kun være aktuelt hvis du ønsker å ha en tattovering der da) Høres langt billigere ut enn å betale enda flere tusen til å fjerne denne.

Skrevet

Ingen resultat med laser? Jeg har hatt en behandling hos Remove i Oslo og ser stor forskjell. Skal ha ny behandling neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...