Gå til innhold

Har salt sug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg lage for å dempe det?

Men som ikke er alt for usunt eller kaloririkt

Anonymous poster hash: 859b4...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro-suppe. Da går det et par, tre uker før du får lyst på salt igjen.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Toro-suppe. Da går det et par, tre uker før du får lyst på salt igjen.

og vann.
Gjest Badebuksa
Skrevet

Kikerter :)

Krydre f.eks med biffkrydder og olje. Sett stekeovnen på 175gr og stek kikertene i en ildfast form i 45 min /til de er sprø.

Skrevet

Hvis du har saltsug trenger kroppen mest sannsynlig sodium, så da burde du spise noe med litt salt i.

Anonymous poster hash: 33b63...d09
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvis du har saltsug trenger kroppen mest sannsynlig sodium, så da burde du spise noe med litt salt i. Anonymous poster hash: 33b63...d09

neeei? Er det sant?
Skrevet

neeei? Er det sant?

Siden TS skrev som om hun trengte noe for å døyve saltsuget à la det at man spiser noe uten sukker, som smaker søtt, for å døyve søtsug, så skrev jeg det jeg skrev.

Er du alltid så himla frekk? Bare i dag har jeg sett deg latterliggjøre folk i fire tråder. Hva er poenget?

Anonymous poster hash: 33b63...d09

• Liker 2
Skrevet

og vann.

Vann har man da alltid lyst på når man er tørst. Og det er en god del ganger i døgnet.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Vann har man da alltid lyst på når man er tørst. Og det er en god del ganger i døgnet.

Enkelte tororetter smaker vann. Var mitt poeng. Mnge ganger hvis eg eter suppe, følerjeg at jeg har fått i meg nok vann for en hel uke,

Skrevet

Støtter ristede kikerter. Jeg liker å krydre dem med chili, da blir de nesten som chilinøtter. 

Ellers kan du spise litt røykelaks eller reker, de er salte som f som regel. 

Anonymous poster hash: aad62...165
Skrevet

Enkelte tororetter smaker vann. Var mitt poeng. Mnge ganger hvis eg eter suppe, følerjeg at jeg har fått i meg nok vann for en hel uke,

Slik ja. Er enig i at det ikke er godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...