AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Hva kan jeg lage for å dempe det? Men som ikke er alt for usunt eller kaloririktAnonymous poster hash: 859b4...ef6
Macro Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Toro-suppe. Da går det et par, tre uker før du får lyst på salt igjen. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Toro-suppe. Da går det et par, tre uker før du får lyst på salt igjen.og vann.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Kikerter Krydre f.eks med biffkrydder og olje. Sett stekeovnen på 175gr og stek kikertene i en ildfast form i 45 min /til de er sprø.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Hvis du har saltsug trenger kroppen mest sannsynlig sodium, så da burde du spise noe med litt salt i. Anonymous poster hash: 33b63...d09
Gjest Badebuksa Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Hvis du har saltsug trenger kroppen mest sannsynlig sodium, så da burde du spise noe med litt salt i. Anonymous poster hash: 33b63...d09 neeei? Er det sant?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 neeei? Er det sant? Siden TS skrev som om hun trengte noe for å døyve saltsuget à la det at man spiser noe uten sukker, som smaker søtt, for å døyve søtsug, så skrev jeg det jeg skrev. Er du alltid så himla frekk? Bare i dag har jeg sett deg latterliggjøre folk i fire tråder. Hva er poenget? Anonymous poster hash: 33b63...d09 2
Macro Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 og vann. Vann har man da alltid lyst på når man er tørst. Og det er en god del ganger i døgnet.
Gjest Badebuksa Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Vann har man da alltid lyst på når man er tørst. Og det er en god del ganger i døgnet. Enkelte tororetter smaker vann. Var mitt poeng. Mnge ganger hvis eg eter suppe, følerjeg at jeg har fått i meg nok vann for en hel uke,
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 Støtter ristede kikerter. Jeg liker å krydre dem med chili, da blir de nesten som chilinøtter. Ellers kan du spise litt røykelaks eller reker, de er salte som f som regel. Anonymous poster hash: aad62...165
Macro Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Enkelte tororetter smaker vann. Var mitt poeng. Mnge ganger hvis eg eter suppe, følerjeg at jeg har fått i meg nok vann for en hel uke, Slik ja. Er enig i at det ikke er godt.
Gjest Overrasket Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 Grønne oliven fungerer for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå