AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Nummeret +34 554 3 har ringt meg flere ganger i dag. Når jeg tar den er et helt stille før en kvinnestemme sier "goodbye". Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 9999d...1b3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Jeg har også blitt oppringt fra et lignende nr men tok den ikke. Hva er det?Anonymous poster hash: ccd5b...4f8
kjøttmeis Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 Jeg har blitt plaget av nesten samme nummer - jeg ville ikke tatt telefonen hvis jeg var deg. Jeg blokkerte nummeret på telefonen; ble så slitsomt å bli ringt hele tiden og ikke få svar.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 http://www.gulesider.no/finn:+345543 Anonymous poster hash: ec9fa...c80
Minya Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 På telefonterror.no blir det nummeret kategorisert som Useriøst firma, Windows.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 På telefonterror.no blir det nummeret kategorisert som Useriøst firma, Windows. Dette. Jeg for min del svarer ikke på utenlandske nummer overhodet. Slike nummer har det vært skrevet en del om i media det siste året(om ikke lenger), og det er stort sett bare ymse måter å svindle deg på. Blokker numrene på telefonen etter hvert som de dukker opp(du finner det som regel under anropsinnstillinger), så slipper du å bli oppringt i tide og utide. Anonymous poster hash: dc87b...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå