AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #1 Skrevet 4. september 2015 Jeg synes det er plagsomt...Anonymous poster hash: d1e0c...576
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Hvordan er det plagsomt, mener du? Det er ganske naturlig at man bor i nærheten av arbeidsplassen sin. Anonymous poster hash: 09459...a36 29
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3 Skrevet 4. september 2015 Ser ikke noe problem? Synes det må være langt verre for de ansatte, som må ta på jobb-fjeset sitt når de møter foreldre og barn. Anonymous poster hash: e5b83...69b 21
Gjest Matronella Skrevet 4. september 2015 #4 Skrevet 4. september 2015 De blir kjent med utrolig mange i nærmiljøet, både på godt og vondt.. Men det virker ikke som de jeg kjenner føler det som et problem.
Mafalda Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Det er da bare hyggelig, det. Vi møter ofte barnehageansatte på butikken eller på tur i området, noe ungene synes er veldig stas. Hvis det er noen som skulle synes det er plagsomt, måtte det vel være personalet som må hilse på unger støtt og stadig, men de jeg kjenner insisterer på at det bare er hyggelig (mulig de sier det bare for å være greie, da ) 12
kissi Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Ser ikke helt problemet, og lurer litt på hvorfor det skal være plagsomt? Har vokst opp med lærere og barnehageansatte i nærområdet, og synes ikke det har gjort noe. Nå som jeg selv jobber i barnehage hender det ofte at jeg treffer foreldre/barn på fritiden også. Og det er faktisk bare hyggelig Alle kan da ikke bo langt unna arbeidsplassen sin!
Gjest Matronella Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Det er da bare hyggelig, det. Vi møter ofte barnehageansatte på butikken eller på tur i området, noe ungene synes er veldig stas. Hvis det er noen som skulle synes det er plagsomt, måtte det vel være personalet som må hilse på unger støtt og stadig, men de jeg kjenner insisterer på at det bare er hyggelig (mulig de sier det bare for å være greie, da ) Det kommer alltid noen barn løpende mot venninnen min som er styrer i den lokale barnehagen, strålende av glede. Koselig 2
Frøkenfryd30 Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Ser ikke noe i veien med det. Selv var jeg nærmeste nabo med en lærer jeg hadde på barneskolen i noen år.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Vi bor på en liten plass, så her treffer vi stadig vekk på barnehageansatte. Bare koselig det. Og mellomstemann som har sluttet i barnehagen overfaller de gjerne med en klem :D Anonymous poster hash: 20e3e...bac 3
Lou Salome Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 Det syns jeg er bra. Vi bor i Oslo sentrum, og da vi flytta hit var jeg litt redd for at barna ikke skulle få et trygt og godt nærmiljø,at det alltid skulle være kun fremmede rundt oss. Heldigvis tok jeg feil, vi kjenner naboer og butikkansatte, nabobarna går i samme barnehage/skole og mange ansatte bor i nærheten. Det er supert, og med på å skape tilhørighet og et lokalsamfunn. 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 Helt greit. På små steder blir det gjerne slik. Har vokst opp med det selv. Og det er slik her jeg bor nå. Anonymous poster hash: 66380...517
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #12 Skrevet 4. september 2015 Jeg jobber på skole, og leier hos foreldrene til noen som er elever på skolen. Jeg er ikke lærer i de barnas klasser da, men kan jo hende jeg må det etterhvert. De barna bryr seg ikke. De fikk beskjed tidlig om at en lærer ville flytte inn i huset deres. Ellers ser jeg egne elever på skoleveien, og vi hilser og smiler til hverandre jeg går samme vei som mange elever, så jeg møter på de hele tiden på vei til jobb. Det virker ikke som om noen bryr seg. Mange andre lærere bor også i området.Anonymous poster hash: b1b2a...280
Marimba Skrevet 4. september 2015 #13 Skrevet 4. september 2015 Jeg er innflytter til en bitteliten kommune, og har bevisst valgt å jobbe som lærer i nabokommunen istedet, for å slippe å føle at jeg er "på jobb" når jeg er ute i bygda. Etterhvert når jeg blir enda mer etablert med barn og ikke har lyst på så lang reisevei til jobb, vil jeg kanskje vurdere å søke jobb her, men da håper jeg også at jeg har blitt så godt kjent med lokalbefolkningen at jeg ikke bare blir læreren, men at jeg også kjenner en del folk privat Men jeg bare lurer TS, hvorfor synes du det er plagsomt med de som bor i nærheten av jobben sin?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #14 Skrevet 4. september 2015 Ser ikke noe problem med det. Faktisk kan det jo bli lettere å fange opp ting som ikke er så lett å se i klasserommet når de ser barna til og fra skolen, på butikken o.l.Anonymous poster hash: 4f80d...682 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #15 Skrevet 4. september 2015 Ser ikke noe problem med det. Faktisk kan det jo bli lettere å fange opp ting som ikke er så lett å se i klasserommet når de ser barna til og fra skolen, på butikken o.l.Anonymous poster hash: 4f80d...682 Det er sant. Det er jo bare positivt at om ett barn skader seg på skoleveien eller noe også oppdager jeg det fordi jeg går samme vei hver dag. En annen lærer på vei til jobb fortalte her om dagen at hun kom over en elev som hadde falt på sykkel da de begge var på vei til skolen. Anonymous poster hash: b1b2a...280
Fleur Delacour Skrevet 4. september 2015 #16 Skrevet 4. september 2015 Plagsomt kan det vel føles hvis man har noen ekstra utfordringer i familien. Da kan det nok føles slik. Ellers er det bare hyggelig. 1
Gjest Magnifiq Skrevet 4. september 2015 #17 Skrevet 4. september 2015 Det er da bare hyggelig, det. Vi møter ofte barnehageansatte på butikken eller på tur i området, noe ungene synes er veldig stas. Hvis det er noen som skulle synes det er plagsomt, måtte det vel være personalet som må hilse på unger støtt og stadig, men de jeg kjenner insisterer på at det bare er hyggelig (mulig de sier det bare for å være greie, da ) Signerer!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #18 Skrevet 4. september 2015 Det er bare plagsomt hvis man har noe å skjule eller flau over. Har du det, TS?Anonymous poster hash: 923b3...ca6
Timseh Skrevet 4. september 2015 #19 Skrevet 4. september 2015 Synes det er kjekt å møte på bhg-ansatte i nærområdet
Ciara Skrevet 4. september 2015 #20 Skrevet 4. september 2015 Det synes jeg er kjempehyggelig! Jeg liker veldig godt følelsen av å kjenne mange her jeg bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå