AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg ble operert som barn, og jeg har to arr på ca 15 cm som plager meg mye i dag. Er det for sent å sette igang tiltak for å få de mindre synlig nå? Vet at på relativt små operasjonsarr og kutt arr så kan man bruke en silikon krem fra apoteket , som skal fungere på både gamle og nye arr, men denne tuben er altså så liten og dyr og jeg tror ikke det vil være effektivt på arr så store som mine. Fungerer laser på arr, og blir det helt borte eller bare to hakk mindre synlig? Vil det kunne gå an å søke om å få noe sånt støttet av staten når det er såpass synlige arr på sensitive steder som er til så stor plage? Jeg tør ikke ta av meg klær foran andre pga de. Anonymous poster hash: c20f5...ecd
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Hva heter den kremen på apoteket? Håper du får svar på det du lurer på, jeg kan ingenting om det. Men har noen små arr jeg gjerne vil få duset ned litt.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Vet ikke siden det er lenge siden, men Aloe vera fungerer utrolig på sår/arr healing. Tenkte og på rene oljer, hvis du f.eks smører regelmessig vitamin E olje. Ekte organisk raw honning har og utrolig effekt! Anonymous poster hash: bc5e4...734
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Vet ikke siden det er lenge siden, men Aloe vera fungerer utrolig på sår/arr healing. Tenkte og på rene oljer, hvis du f.eks smører regelmessig vitamin E olje. Ekte organisk raw honning har og utrolig effekt! Anonymous poster hash: bc5e4...734 Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #5 Skrevet 4. september 2015 Når arr er så gamle, er det dessverre lite du får gjort. KANSKJE de blir LITT mindre synlige. Men skal det ha effekt må behandling begynne innen 3 uker etter arret er dannet. Anonymous poster hash: 034b7...d22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå