granskogen Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg har drevet med jogging en stund nå og synes alltid det er så demotiverende på høsten når de lange tightsene på på igjen. De sklir ned og rundt og gjør det ubehagelig og demotiverende å løpe. Har enda ikke funnet de perfekte tightsene og lurer derfor på om dere andre joggeentusiaster har noen og anbefale. Har innsett at jeg må investere noen kr i de, men vil heller det og få tilbake den gode løpefølelsen
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Jeg sverger til craft sin sculpture tights og et par av røhnisch sine anti-shake (uten push up og ekstra høyt liv og alt det der)... Opplever ikke at nor av det sklir ned på meg hvert fall men ta deg en tur i butikk og prøv med litt hopping der, eller bestill fra getinspired eller liknende og test med litt hopp og sprett hjemme Anonymous poster hash: 858ac...685 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 2xu!! Anonymous poster hash: 045b7...48c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Jeg sverger til craft sin sculpture tights og et par av røhnisch sine anti-shake (uten push up og ekstra høyt liv og alt det der)... Opplever ikke at nor av det sklir ned på meg hvert fall men ta deg en tur i butikk og prøv med litt hopping der, eller bestill fra getinspired eller liknende og test med litt hopp og sprett hjemme Anonymous poster hash: 858ac...685 Prøv en annen størrelse. De sklir ikke når størrelsen er riktig Anonymous poster hash: 593a8...08b
Charmander Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 (endret) Bruker Nike Pro Combat sine tights som jeg fikk for 200,- i UK. 2XU er overpriset. Har også noen free fighting tights hvor du kan knyte tightesen i toppen som er ganske nice. Endret 3. september 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #7 Skrevet 4. september 2015 Prøv en annen størrelse. De sklir ikke når størrelsen er riktig Anonymous poster hash: 593a8...08b ...som jeg skrev; jeg opplever ikke at noe av det sklir ned på meg derav anbefalingen om at TS bør hoppe litt med tightsen på, så får hun testet om det er rette størrelse Anonymous poster hash: 858ac...685
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #8 Skrevet 4. september 2015 Her går det mest i 2xu, under armour authentic tight og casall sculpture til løping. Får mye for pengene ved kjøp av UA, sitter som et skudd på meg. Anonymous poster hash: d421c...83b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Jeg har noen fra Cubus, til under 300 kr, som jeg liker best. Jeg har en 2xu også som jeg har fått i gave. Den ligger i skapet. Faenskapet glir ned hele tiden, og er gjennomsiktig. Neitakk. Anonymous poster hash: db371...3f8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #10 Skrevet 5. september 2015 Jeg henger med på denne, sliter skikkelig med å finne gode tights! Etter mange anbefalinger kjøpte jeg 2xu, og jeg hater den. Den er totalt gjennomsiktig (har i ettertid lagt merke til at den er det på de fleste andre også), er for kort, ubehagelig i livet og blir veldig fuktig (type ser ut som man har tisset på seg). Syns generelt det er vanskelig å finne noen som ikke er for varme, men som likevel har tykt nok stoff til at de ikke blir gjennomsiktige. Anonymous poster hash: 02a4a...299
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #11 Skrevet 5. september 2015 Jeg synes de fleste fungerer bare jeg kan knyte dem i livet. Nå bruker jeg heller ikke mer enn 300,- per tights heller, da. Anonymous poster hash: 8cd61...67a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #12 Skrevet 6. september 2015 Alle i dag flyr rundt med 2 2XU tights. Så hvis du vil se ut som alle, så ville jeg ha unngått akkurat den. Overpriset er den den p. Men du ser jo selv. Liker ikke å være med i saueflokken. Finnes så mange fine og rimelige tightser. Anonymous poster hash: f5530...3f8
gnuffe Skrevet 6. september 2015 #13 Skrevet 6. september 2015 Skins, de har også knyting! Coop obs hadde de på tilbud, men også tights.no har dem :-)
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #15 Skrevet 6. september 2015 Løp KK-mila i går, og jeg må bare få sagt det, hvis du helst vil holde fargen på undertøyet for seg selv, bør du absolutt ikke gå for 2XU! Jammen meg var det mange gjenomsiktige tights å se der, altså. Jeg har et par fra Asics med helt tynt stoff til varme dager, ellers holder jeg meg faktisk til HM sine. Tykke, med snøring og lomme bak. Dessuten er de billige og holder godt, synes jeg. Anonymous poster hash: 847f6...b77 1
JHF Skrevet 6. september 2015 #16 Skrevet 6. september 2015 Mine favoritt-tightser er fra Under Armour. Selv de uten snøring i livet glir de ikke ned på meg.
granskogen Skrevet 6. september 2015 Forfatter #17 Skrevet 6. september 2015 takk for alle svarene! er heller ikke så stor fan av 2xu tightsene, fikk noen for en stund side, men måtte bytte de for de ble for lave i livet og gjennomsiktige. Skal ta å skikke litt på de andre forslagene, problemet er ikke at de sklir ned så øenge det er snøring, men at de driver å vrir seg rundt knæra/leggene og de blir ekkelt å løpe. Så får kanskje jogge litt frem og tilbake i stua da jeg som regel må jogge noen meter for det skjer
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #18 Skrevet 6. september 2015 Casall HIT Fast Track Tights er helt sinnsykt fantastiske... Dyre, men verdt hver krone!☺http://www.xxl.no/klar/klar-dame/treningstights-dame/lang-tights/casall-hit-fast-track-tight-kompresjonstights-dame/p/1109069_1_styleAnonymous poster hash: 983bd...54a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #19 Skrevet 6. september 2015 Jeg har prøvd mange tights-merker, men min favoritt nå er Cw-X, med en modell som heter Stabilyx. Det er en kompresjonstights som sitter veldig godt på og er ganske høy i livet. Litt dyr men synes den var mye bedre enn fx 2xu og Nike.Anonymous poster hash: bb4d0...d82
smygende_lodde Skrevet 6. september 2015 #20 Skrevet 6. september 2015 Løpetightsene mine fra Wr. Up sitter som støpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå