Gå til innhold

Lesbe-patruljen

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/...ticle872312.ece

Superkkult om de hadde gjort dette! :ler:

Se for deg de hardtslående damene kaste seg bredbente ned i kvinnens halvstilige sofa fra Living, mens en av dem vantro konstaterer at kjøleskapet hennes er kjemisk fritt for øl. I entreen har de slengt fra seg en stabel rutete tømmerhuggerskjorter, lærjakker, Dr. Martens-støvler og bumsete ullgensere.

De støyende gjestene har klasket rullingspakkene på bordet, grabbet vertinnens fjernkontroll og zappet seg frem til en engelsk ligakamp. En av dem har frivillig påtatt seg å stikke ut for å kjøpe øl og potetgull. Og et par bokser General snus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Ikke at beskrivelsen passer på noen av dem jeg kjenner da :wink:

Skrevet
:ler:

Ikke at beskrivelsen passer på noen av dem jeg kjenner da :wink:

Nå kjenner jeg heller ikke så mange homser som skir rett inn i norske homsepatruljen....

Skrevet

Joda, jeg har minst tre eksempler fra byen her.. :ler:

Skrevet
Joda, jeg har minst tre eksempler fra byen her.. :ler:

Og jeg kjenner noen traktorlesber.

Skrevet

Nå kjenner jeg heller ikke så mange homser som skir rett inn i norske homsepatruljen....

Joda, jeg har minst tre eksempler fra byen her..

Jepp. Om ikke flere. Men jeg kjenner jo homofile som jeg ikke visste var det før det ble fortalt også.

Skrevet

Jepp. Om ikke flere. Men jeg kjenner jo homofile som jeg ikke visste var det før det ble fortalt også.

Kjenner jo noen jeg også, da, det var derfor jeg skrev "ikke så mange".

Skrevet

Tror vi kan konkuldere med at homofile er foskjellige, men at de blir fremstilt som veldig feminine på tv. Har en god venn som er så feminin at det nesten er morsomt.

Skrevet

folk er rare, enten de er homser eller ei, når de blir med på den typen tv-serier..... det er nå min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...