AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Fant nettopp ut at det har vært vannlekkasje inne i veggen på badet . Det har nok vært der en stund fordi jeg har irritert meg over at malingen flasser men leiligheten er gammel og jeg har ikke sett spor av vann. En venn av meg sa jeg burde gjøre nor med det og demonstrere ved å lage et hull og det var råttent! Jeg visste ikke det og jeg har ikke penger til å beholde bilen engang. Må jeg dekker dette? Leieperiode og har bodd her i 5 år. Anonymous poster hash: 0131a...1c9
Gjest Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Om du leier så er det huseier sitt ansvar å fikse vannlekkasjen. Du er pliktig å si fra med en gang du oppdager det, altså nå.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Om du leier så er det huseier sitt ansvar å fikse vannlekkasjen. Du er pliktig å si fra med en gang du oppdager det, altså nå. Ja selvfølgelig sier jeg ifra imorgen! Men hva om de mener jeg burde sett det før? Og hullet han laget? Anonymous poster hash: 0131a...1c9
Gjest Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Du kan fortelle at du er helt grønn på sånne ting, og at det var tilfeldig at kompisen din som var på besøk - som vet mer om sånt) skjønte at det var vannlekkasje og kunne demonstrere det med hullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå