FruN Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 (endret) Jeg har lyst til å lage et himmeltema på barnerommet til lillemor kommer. Bl.a. veggdekorasjon med navnet hennes på skyer (dobbeltnavn, ett på hver sky). Har fått positive tilbakemeldinger på temaet, og forsåvidt skyene og. Men den negative kommentaren følte jeg ble voldsom, og lurte på om det var flere som delte meningen... Navn i fargerike bokstaver påsydd en bakgrunn av hvite skyer - makabert? Endret 3. september 2015 av FruN
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Synes jeg høres kjempefint ut Her har jeg litt samme greia, en vegg full av stjerner, å sånne pompoms som skyer som henger ned foran veggen fineste rommet i huset Anonymous poster hash: 2d203...4fa
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Det gir meg litt feil følelser ihvertfall. Hva med å sette navnet en annen plass enn på skyene?Anonymous poster hash: daf77...4c0
Enamorada Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Det er jo dere som skal bruke rommet. Liker du ideen og er det smakfult utført, så gjør du sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå