*Emma* Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Mener jeg har lest her inne at noen la ut oppskrift for "hvit pizza". Jeg husker ikke hva den inneholdt eller noe men syns det hørtes spennende ut med noe annerledes. Jeg har forsøkt å søke gjennmo forummene etter oppskriften men får jo helt usannsynlig mange svar...å lete gjennom 20 siden er helt uaktuelt... :evil: Er det noen som har oppskriften lett for hånden? :klø: På forhånd...tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Sikker på at det ikke var "grønn pizza" da, for den har det vært snakk om nå nettopp
Gjest Embla s Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 Aaaaaaanna!!!! (Hun lager nemlig noe som må være verdens beste pizza, og ja - den er HVIT!!)
magolia Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 Marinert kylling er nevnt som forslag i fyllet. Noen som har en god marinade å anbefale?
:-) anna Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Her er oppskriften på den jeg lager... (Forresten så selger de en veldig god hvit pizza på pizzarestauranten LaSåda på Majorstua i Oslo.) - Vanlig pizzadeig trykkes ut til ganske tynn bunn... Fyll: - Kyllingfilet - Sjampinjong - creme fraiche - Norzola Kyllingfilet skjeres i biter og stekes sammen med sjampinjong (som er skåret i skiver) Tilsett en boks creme fraiche og varm opp. Smelt inn Norzola etter smak. Smak til med salt og pepper. Fyllet skal øverst på denne pizzaen også. Strø et tynt lag revet ost på toppen. Jeg liker best vellagret norveiga... og stekes som vanlig pizza.
*Emma* Skrevet 17. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2004 Tusen takk for tipset!! Jeg skal definitivt prøve!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. september 2004 #8 Skrevet 17. september 2004 Har prøvd den og den var kjempegod
SuperNova Skrevet 18. september 2004 #9 Skrevet 18. september 2004 Hvit pizza er en fellesbetegnelse på pizza uten tomatsaus. På pizzeria i Italia står har ofte menyen en side med Rosso og en med Bianco, altså rød og hvit pizza.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå