AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 For andre gang har andreklassingen klart å miste én sko. Dette blir fort dyrt hvis vi må ha ekstra sko hele tiden. Han er en vims uten like. Noen gode forslag til hvordan få barna til å passe bedre på tingene sine? Hva slags konsekvenser gir dere evt barna deres når dette gjentar seg? Anonymous poster hash: dbe47...2ac
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Alt han har med på skolen er godt merket, men det forsvinner likevel. Jeg tråler gjenglemtkassene jevnlig, men det dukker bare ikke opp. Anonymous poster hash: dbe47...2ac
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Kan sikkert bare delvis skylde på ham, i vert fall om det er som hos oss. Her stjeler det, tas med feil og leveres seint tilbake. Flyter rundt i gjenglemtkasser og på andre trinns arealer da se flytter rundt på SFO. Hadde knapt klart å passe på tingene mine som voksen det.Anonymous poster hash: a455f...426
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Kjenner meg igjen.... Vår skolestarter, fem år gammel, "mistet" pennalet sitt på skolen nettopp. Det nye pennalet som vi nettopp var og handlet for en uke siden, og fylte opp med alt hun trenge, fine viskelær, blyantspisser, etc. Hun er så sosete og vimsete, og slett ikke flink til å passe på ting. Nå blir det billigste løsning fremover, med blyant og viskelær fra kontoret mitt, det er i allefall sikkert.Anonymous poster hash: b8d49...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå