Coiljente Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Når jeg spiser druer klarer jeg nesten ikke stoppe! Det er så godt! Men på kvelden, sånn rundt når jeg skal legge meg, blir jeg alltid oppblåset og får vondt i magen. Hva kommer det av? Jeg spiser ikke sånn overdrevet mye druer. Spiser aldri opp en hel boks.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 At du mest sannsynlig ikke tåler store mengder med sukker. Anonymous poster hash: a117c...f13 2
Coiljente Skrevet 3. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2015 At du mest sannsynlig ikke tåler store mengder med sukker.Anonymous poster hash: a117c...f13 Jeg reagerer ikke hvis jeg spiser smågodt o.l.
Gjest Runforit Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Mange blir oppblåst av druer. Spis og promp eller finn noe annet å snackse på.
Coiljente Skrevet 4. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2015 Mange blir oppblåst av druer. Spis og promp eller finn noe annet å snackse på. Okeeey, bra svar! Spør jo bare fordi jeg er usikker, ingen grunn til spydighet ;-)
Gjest Runforit Skrevet 5. september 2015 #6 Skrevet 5. september 2015 Okeeey, bra svar! Spør jo bare fordi jeg er usikker, ingen grunn til spydighet ;-) Ikke spydig, bare fakta
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #7 Skrevet 6. september 2015 Jeg blir skikkelig oppblåst, og kan få løs mage hvis jeg spiser druer i større mengder eller saftige pærer. Men det er jo så godt! Anonymous poster hash: 2ca8c...941
Gjest chisandra Skrevet 6. september 2015 #8 Skrevet 6. september 2015 Okeeey, bra svar! Spør jo bare fordi jeg er usikker, ingen grunn til spydighet ;-) Hvordan klarte du å oppfatte svaret til runforit som spydig?
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #9 Skrevet 6. september 2015 ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) Anonymous poster hash: 38b66...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå