AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #21 Skrevet 6. september 2015 En fattig trøst, men dere er da fortsatt gift selv om dere ikke tar samme navn. Å skifte navn er svært tungt for veldig mange. Kan ikke du ta hans? svært tungt for mange menn da eller? og enkelt for kvinner? forstod ikke den Anonymous poster hash: e8703...5e1 1
Macro Skrevet 6. september 2015 #22 Skrevet 6. september 2015 svært tungt for mange menn da eller? og enkelt for kvinner? forstod ikke den Anonymous poster hash: e8703...5e1 Både menn og kvinner de fleste er knyttet til navnet sitt.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #23 Skrevet 6. september 2015 Både menn og kvinner de fleste er knyttet til navnet sitt. Ja, nå er jeg med. Takk Anonymous poster hash: e8703...5e1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #24 Skrevet 6. september 2015 Det blir ikke skifte av etternavn. Han fikk melding fra faren om at han var dypt skuffet, og han mener min mann melder seg ut av familien om han skifter. Så da får svigerfar vilja si..... TS Anonymous poster hash: e7492...846
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #25 Skrevet 6. september 2015 Det blir ikke skifte av etternavn. Han fikk melding fra faren om at han var dypt skuffet, og han mener min mann melder seg ut av familien om han skifter. Så da får svigerfar vilja si..... TS Anonymous poster hash: e7492...846 Du må nok innse at dette ikke bare handler om svigerfar - valget står på din mann uansett hvor mye han vil skylde på faren sin. Anonymous poster hash: 50e08...5b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå