AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Men han alltid sier ja til å møtes... Burde man droppe å ta initiativet neste gang? Skal jeg se hva som skjer hvis jeg ikke spør? Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 32b9c...b84
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Jeg ville ventet litt med å ta kontakt, for å la fyren få en sjanse til å ta initiativ selv. Siden han sier ja vil han tydeligvis møte deg, men det er ikke sikkert det er naturlig for ham å treffes så ofte som du føler for, derfor kommer du ham i forkjøpet hver gang. Et annet alternativ er at han er litt sjenert, og er redd for å bli avvist. Anonymous poster hash: 7615d...d89
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Jeg ville ventet litt med å ta kontakt, for å la fyren få en sjanse til å ta initiativ selv. Siden han sier ja vil han tydeligvis møte deg, men det er ikke sikkert det er naturlig for ham å treffes så ofte som du føler for, derfor kommer du ham i forkjøpet hver gang. Et annet alternativ er at han er litt sjenert, og er redd for å bli avvist. Anonymous poster hash: 7615d...d89 Det har gått 1,5 uke mellom de to siste gangene jeg tok initiativet.. Innerst inne frykter jeg vel at han aldri lar høre fra seg igjen hvis jeg ikke kontakter han først:/ han vet godt at jeg vil se han, så tror ikke han frykter å bli avvist:( Anonymous poster hash: 32b9c...b84
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 1,5 uke er mer enn nok tid til at han får tid til å ta kontakt, ja, så da er det enten mangel på interesse eller at han har angst for å spørre deg. Anonymous poster hash: 7615d...d89 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Er det dette de kaller shittesting? Anonymous poster hash: ae3b7...c78
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Er det dette de kaller shittesting? Anonymous poster hash: ae3b7...c78 Hva for noe? Ikke si at det har kommet enda flere latterlige dating begreper nå... Anonymous poster hash: 7d298...183
Okapi Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Hva for noe? Ikke si at det har kommet enda flere latterlige dating begreper nå... Anonymous poster hash: 7d298...183 Jeg er usikker på hvor gammelt det er, men har sett en del skrive om det her i det siste. Det går ut på å bevisst utsette den andre for en spesiell situasjon (i dette tilfellet la være å ta kontakt), for å se hvordan han eller hun reagerer, og bruke denne informasjonen i vurderingen om hvorvidt man skal ta forholdet videre. For å svare TS: Gjør det du er komfortabel med. Hvis du vil ta kontakt, så gjør det; ikke la være for å "teste" ham. Hvis du plutselig slutter å ta kontakt kan det selvsagt være han tar tak i det, men det kan også være han antar at du ikke er interessert lenger.
Gjest Blomsterert Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Men han alltid sier ja til å møtes... Burde man droppe å ta initiativet neste gang? Skal jeg se hva som skjer hvis jeg ikke spør? Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 32b9c...b84 Kanskje han er usikker? Sånn at han vil,Men ikke helt tør? Møter flere menn som er det,det er ikke sånn at de alltid må ta initiativ. Har en samarbeidspartner her nå,han er så utrolig kjekk :-) Men han er litt redd for å bli avvist,så han tør ikke ta initiativ,han vil ha et seriøst forhold,men er litt brent,for å si det sånn. Kan du ikke si at du føler at du må ta initiativ hele tiden,og at det gjør deg litt usikker? Går jo fint an å si det? Kompisen min her har date i morgen,jeg ba han ikke overlate alt til damene.Nå har han bedt dama på date,kjøpt roser og vin: -D Han er bare usikker,så kanskje din er det også?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #9 Skrevet 4. september 2015 Kanskje han er usikker? Sånn at han vil,Men ikke helt tør? Møter flere menn som er det,det er ikke sånn at de alltid må ta initiativ. Har en samarbeidspartner her nå,han er så utrolig kjekk :-) Men han er litt redd for å bli avvist,så han tør ikke ta initiativ,han vil ha et seriøst forhold,men er litt brent,for å si det sånn. Kan du ikke si at du føler at du må ta initiativ hele tiden,og at det gjør deg litt usikker? Går jo fint an å si det? Kompisen min her har date i morgen,jeg ba han ikke overlate alt til damene.Nå har han bedt dama på date,kjøpt roser og vin: -D Han er bare usikker,så kanskje din er det også? Jeg vet ikke, jeg tviler på at han er usikker.. Jeg har sagt ganske tydelig at jeg liker han godt. Så da handler det nok mer om at han ikke er så interessert, men sier ja så lenge noe bedre alternativ ikke har dukket opp når jeg spør.. Anonymous poster hash: 32b9c...b84
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #10 Skrevet 4. september 2015 Min erfaring er at er fyren interesert så tar han kontakt... det er synd å si det. Det finnes sikkert unntak,men jeg ville ikke trodd at en mann var så keen om det gikk to uker mellom hver gang vi meldtes.... Anonymous poster hash: 215b2...752
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #11 Skrevet 4. september 2015 hva med å treffe han en gang nå, og når dere går så kan du si noe om at "du får si fra hvis du vil finne på noe en annen dag" eller noe, for da har du jo på en måte sagt at du vil men legger ganske tydelig opp til at han må ta initiativet!? Anonymous poster hash: 43b62...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå