maki Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Var å fikk fotograf i går. Hadde det litt travelt og stolte på at hun dama viste hva hun drev med. Jeg vet ikke helt hvorlenge en vielse var og sa at vielsen begynnte kl et og at det tok vel sånn en times tid. - nei da en halvtime hvilken kirke? - mogreina -ok, skal vi si ca halv et da - hm ja vel - masse sånn ting vi trenger og vite og sånn da vi var kommet til strømmen sier Kristian, var det ikke litt dum å skrive halv et. - hmm jo, det har jo minst et kvarter å kjøpre til jessheim og da er jo kl alt kvart på og man vil jo kanskje ha litt tid utenfor kirken også. Ahh utorlig iritert på meg selv nå, at jeg ikke tok det med en gang, tenke rett å slett ikke over det. Jeg var utorlig stressa i går, mista katten til broren min som jeg egentlig skulle ha tatt med til dyrlegen. :oops: (mista : det var fint vær og hun ville ut, hun la seg der hun pleier å ligge jeg tenkte der kan hun jo få ligge i 10-15 min kommer ut igjen ingen pus. Hun kom hjem i går da) Så tenke at dette å bestille fotograf ville gå fint og lett men den gang ei. Jaja får vel ringe om litt da, uff liker ikke å ringe jeg. Eller bør jeg bare la det være når jeg var så i tåka? Men da risikerer vi jo fort å nesten ikke få no tid med fotograf.
Seterjenta Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Ring og prøv å få det endra du... det er ikke nok tid i det hele tatt. Vi booka vielse halv 1, og eneste ledige fotograftime var kl 13.30. Det ga oss en time, men jeg syntes likevel det ville bli for knapp tid (tar bare 10min å kjøre dit fra kirka) Så vi fikk heller flytta hele vielsen fram til kl 12 vi. Siden vi er først ut den dagen, så var det ikke noe problem. Dermed har vi 1.5t fra vielsen starter til fotografen venter oss. Det er deilig å slippe å stresse, og vi kan ta den tida det tar på kirketrappa
maki Skrevet 17. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2004 hei Ringte å bytta men fikk ikke bytta lenger enn til 14:00, men nå skal vi finne et annet studio har fått høre masse negatift om det vi egentlig valgte. Veldig mange som ikke har vært fornøyd med bildene, og dårlig sørvis. (dystleksi) Så i morra så blir det å ringe å avbestille :oops: Håpe på å finne no annet no da, hvis ikke har vi en venn som er ganske flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå