Evalinn Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg har aldri vært svært plaget, men har hatt noen i ny og ne. De har enten vært normale røde med hvit tupp eller underjordiske vonde som man bare må vente på til de forsvinner selv. MEN nå i det siste har jeg fått en type kviser jeg aldri har sett før. De kan ligne litt på de "normale" kvisene med hvit tupp, men uten den hvite tuppen. de er vondere enn den underjordiske kvisen. Når jeg prøvde å klemme selv kom det en god del væske ut av de, men ikke noe annet. Jeg måtte få mannen min i går til å hjelpe meg å ta noen av de. når han klemte på de etter han hadde skrapt av litt hud kom det endelig noe hvitt ut av de. Ellers er de veldig harde og vonde. Er det noen som har opplevd lignende? Hva gjorde du for å bli kvitt de?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Gå på et apotek eller en helsekost eller en butikk med kosmetikk og kjøp grønn (eller rød) leire. Smør dette i et lag på tykkelse med normal ansiktsmaske på kvisen og la den sitte til leiren har blitt først tørr og så våt (av fett/puss den trekker ut av huden). Gjennta til kvisen er borte. Kommer den igjen (de undergjordiske har en tendens til det fordi de typisk skyldes et inngrodd hår e.l): repeat. Ikke klem dem: da får du bare skitt ned i den alt betente hårsekken og ting blir ikke bedre av det. Funker også på myggstikk og "normale" kviser. Anonymous poster hash: 59ae9...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå