AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 ....og cannabis er faktisk mer farlig enn enn alkohol! Du kan DØ av alkohol, og kanskje ikke av cannabis. Men hvem vil ikke heller dø enn å bli grønnsak i hjernen og full av schizofreni? DISSE to rusmiddlene kan ikke sammenlignes i det hele tatt. SÅ håper hele verden leser dette innlegget å stopper tvert med å sammenligne disse to. Det blir som å sammenligne poteter og sjokolade. Sikkert noe med de to som er skadelige også. Men jeg tror poteter er bedre enn sjokkis ass. HASJ/CANNABIS eller hva faen er taper og bæsj. SLUTT å bruk dritt å klag for å så klage senere. SKJERP dere forbanna rotter!!!!!! forhold dere til loven å flytt hjem til rastafariland om dere digger det. Anonymous poster hash: eb576...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 MERK; man dør også av alkohol når man har tatt alt for mye av det!!!! NOE som de fleste skjønner at man ikke skal gjøre. Anonymous poster hash: eb576...d2f
Gjest Blomsterert Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 ....og cannabis er faktisk mer farlig enn enn alkohol! Du kan DØ av alkohol, og kanskje ikke av cannabis. Men hvem vil ikke heller dø enn å bli grønnsak i hjernen og full av schizofreni? DISSE to rusmiddlene kan ikke sammenlignes i det hele tatt. SÅ håper hele verden leser dette innlegget å stopper tvert med å sammenligne disse to. Det blir som å sammenligne poteter og sjokolade. Sikkert noe med de to som er skadelige også. Men jeg tror poteter er bedre enn sjokkis ass. HASJ/CANNABIS eller hva faen er taper og bæsj. SLUTT å bruk dritt å klag for å så klage senere. SKJERP dere forbanna rotter!!!!!! forhold dere til loven å flytt hjem til rastafariland om dere digger det.Anonymous poster hash: eb576...d2f Ikke alle tåler rusmidler,det være seg det ene eller det andre. Men jeg er ikke enig,for alkohol er det verste.Det er forskning på det. En kan ikke røyke Cannabis for mye,ja de blir virkelighetsfjerne da,og ja,det kan trigge psykiske lidelser. Men da ligger det latent,det er ikke Cannabis som forårsaker det i utgangspunktet. Nå misliker jeg rus i store og hele da.Når det blir for mye,og når det gjelder avhengighet. Syns det er noe dritt for å si det ærlig. At folk bruker Cannabis syns jeg likevel er et mye mindre problem enn alkohol.Når en bruker med måte altså. Du har sikkert dårlige erfaringer,og jeg har også sett hva misbruk kan føre til. Det er trist og bare tragisk,men en må prøve å være objektiv.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Objektivitet betyr at man ikke prøver seg på en komparativ analyse mellom to stoffer som er så forskjellige både i kjemisk struktur, farmakodynamisk og farmakokinetisk profil, og har så forskjellige skadeprofiler. Jeg er dritt lei av lavpannede cannabisdiskusjoner her. Trenger vi virkelig enda en tråd om dette? Hvorfor ikke fortsette de diskusjonene hvor man har fått fastslått en del poenger? Hvorfor må vi begynne forfra hver gang?Anonymous poster hash: 23134...323
Beltedyr Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Spørsmålet er hvilket av disse rusmidlene trådstarter har inntatt. 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Forbanna rotter? Wow. Røyk deg en joint og slapp av litt, du. Anonymous poster hash: 3ad79...d25 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Har røyka cannabis i 8 år nå, men er fremdeles ingen grønnsak. Når blir jeg det? Og når blir jeg schizofren? Kan ikke du slutte å bry deg om hva andre gjør med kroppen sin? Attpåtil når det handler om det stoff som ER mindre farlig alkohol, mye forskning kan vise til dette. Ikke hør på hva dumme norske politikere sier, de er ikke forskere ... Anonymous poster hash: da6ba...091 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 "Man begynner å røyke weed, før man blir nysgjerrig og prøver mye sterkere saker" Men det samme kan man vel si om vanlig tobakk og snus. Veldig mange som gikk over til å røyke weed, har prøvd tobakk først. For ikke å snakke om alkohol. "Tilgangen til andre hardere stoffer er mye lettere dersom man røyker weed" Sikkert ett greit argument dette. De aller fleste må vel skaffe seg mer eller mindre kriminelle kontakter for å skaffe seg litt weed. Dermed får man jo også tilbud om andre, mindre snille rusmidler. Men, dersom myndighetene legaliserer cannabis, så vil jo den typen kontakt forsvinne rimelig kjapt. Ettersom man da ikke behøver å oppsøke kriminelle miljøer, bare for å skaffe seg ett par gram weed.... På samme måte som dersom myndighetene gjorde alkohol ulovlig, så må jo forbrukerne ty til shady langere for å skaffe seg litt alkohol. I tillegg risikerer man jo at dette da er av mer eller mindre varierende kvalitet. Dette problemet – angående alkohol - finnes jo selvfølgelig ikke i dagens samfunn lenger. Nettopp fordi det finnes bedre, tryggere og langt mer kontrollerte måter å skaffe seg dette på - fordi det er lovlig. Anonymous poster hash: 91901...6f4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #9 Skrevet 6. oktober 2015 ....og cannabis er faktisk mer farlig enn enn alkohol! Du kan DØ av alkohol, og kanskje ikke av cannabis. Men hvem vil ikke heller dø enn å bli grønnsak i hjernen og full av schizofreni? DISSE to rusmiddlene kan ikke sammenlignes i det hele tatt. SÅ håper hele verden leser dette innlegget å stopper tvert med å sammenligne disse to. Det blir som å sammenligne poteter og sjokolade. Sikkert noe med de to som er skadelige også. Men jeg tror poteter er bedre enn sjokkis ass. HASJ/CANNABIS eller hva faen er taper og bæsj. SLUTT å bruk dritt å klag for å så klage senere. SKJERP dere forbanna rotter!!!!!! forhold dere til loven å flytt hjem til rastafariland om dere digger det.Anonymous poster hash: eb576...d2f Enig med deg! :)Anonymous poster hash: b9474...dd6
Gjest Bond Skrevet 7. oktober 2015 #10 Skrevet 7. oktober 2015 Tråden ryddet for personangrep Bond, forumansvarlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå