Gjest Gjest nå Skrevet 17. september 2004 #1 Skrevet 17. september 2004 Ting går til helvete for og si det stygt, jeg sliter med økonomien, alene... Med ungene, alene... Han sitter foran PC til langt på natt, og gir seg fanden i alt... Vi skal liksom gifte oss, jeg planlegger og styrer, og han drar meg ned i dritten... Kaller meg stygge ting, klager, sier jeg har vært og møtt gutter hver gang jeg stikker nesa utenfor døra... Jeg har aldri vært utro, aldri gjort noe som skulle tilsi denne oppførselen.. Greit, jeg er ingen stor husmor, men jeg står opp hver morgen med ungene, er oppe fra i 7 tiden... Gjør så godt jeg kan, både for meg og han, ordner opp økonomisk så godt jeg kan, lyver for han når han ikke gidder møte opp på møter, lar han sove så lenge han vil.. Ja jeg er dum, men hva skal jeg gjøre? Det ser ut som det går mot brudd fremfor bryllup... Man har reservert lokalet, kjøpt dressen hans, kjolen min osv.... jeg orker snart ikke mer, gråter hver dag.. Har det ikke bra... prøver og slanke meg, men det går heller ikke,får ingen backup, ingen positive kommentarer... Ikkeno.... FaXX nå begynner jeg og tute igjen... Jeg har flytta laaaangt for være sammen med han, føler at man har lite, eller ingenting igjen for det... Etter vi fikk unge sammen, så har alt stoppa opp, ikke har vi sex, vi krangler hver dag osv.... Jeg føler mest av alt for og gi opp, greier ikke se for meg et liv uten han....
Thomasine Skrevet 17. september 2004 #2 Skrevet 17. september 2004 Uff... :-( Det høres ikke ut som om du har det særlig godt akkurat nå, nei... :-( :trøste: Husk at du bare har ET liv!! ( ...så vidt vi vet... ) Slik dere har det nå er vel ikke ideelt med tanke på nært forestående bryllup...?! Det er bedre å utsette bryllupet til dere forhåpningsvis får ordnet opp i ting - heller det enn å skilles om litt?! :trøste: Dere skal være der for hverandre - i gode og onde dager - klarer dere ikke det før bryllupet kommer ikke det automatisk etter!! Tenk på deg selv og barna - kanskje det akkurat nå er til det beste for dere å tenke nye tanker ?! Lykke til!
SimSim Skrevet 17. september 2004 #3 Skrevet 17. september 2004 Kjære deg! Dette var trist lesing....du er nødt til å ta tak i situasjonen! Du kan ikke gifte deg med ham slik som dere har det nå. Da begår du en stor feil. Hvis du er sterk nok - insister på at dere må gå til familierådgivnig FØR dere eventuelt gifter dere. Hold fast ved det! Har du en venninne du kan snakke med? Noen som ser hva du opplever? Du trenger tydeligvis hjelp til å løse dette, noen må bare gi deg puffet. Velger du å avlyse bryllupet vil du allikevel klare deg. Ingen fortjener å ha det slik. Ta ansvar for deg selv nå! Gode ønsker og en trøsteklem
nat26 Skrevet 17. september 2004 #4 Skrevet 17. september 2004 Uff da:(Kanskje dere skal utsette bryllupet til dere har funnet ut av hva dere vil?Ta deg en prat med han du,fprtell han hva du føler og hvordan du har det.Lykke til
Sarabi Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 Trist å høre at du ikke har det bra! Dere må helt klart ha dere en skikkelig samtale å prøve å ordne opp i dette før et evt bryllup kan finne sted. Ikke la ting som at lokale er leid og dress og kjole er kjøpt hindre deg i å ta riktig avgjørelse. Det er bare dårlige unnskyldninger. Ingen fortjener å leve i et forhold man ikke har det bra. Det vet jeg ALT om! Håper at ting ordner seg for deg!!!
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Stakkars deg! Gi blaffen i kjole, lokaler og dress - det er materielle ting som ikke betyr noe. Prøv å prat med han - har han vært slik som dette hele tiden eller er det noe som har kommet i det siste? Tror det kan være lurt å komme seg til en samlivsrådgiver eller lignende å finne ut ting før dere gifter dere - dette høres ikke ut som noen god start på et ekteskap...
Lee Skrevet 17. september 2004 #7 Skrevet 17. september 2004 Huff, dette var leit å høre! Det høres i hvert fall ikke ut som at bryllup er noen løsning, men det vet du vel allerede. Jeg har ikke tro på at man skal forbli sammen for enhver pris. Noen ganger vil man kanskje heller ha det bedre alene.
Gjest MrsL Skrevet 17. september 2004 #8 Skrevet 17. september 2004 Hvis du ikke er rede til å bryte, så synes jeg dere skal prøve å skaffe hjelp utenfra (rådgiver). Da kan dere snakke om problemene og se om forholdet er liv laga. Gift dere i allefall ikke slik som det er nå. *klem*
Gjest Rio Skrevet 17. september 2004 #9 Skrevet 17. september 2004 Er mange som skriver inn her og forteller om elendige forhold. Jeg får vondt, og sier som jeg alltid sier. Det er ikke verdt det! Finn deg en mann som elsker deg, støtter deg og vil leve sammen med deg. Jeg vet det er det du ønsker, lykke til videre. Og ikke gift deg med denne fyren.
Nina69 Skrevet 26. september 2004 #10 Skrevet 26. september 2004 Uff, så trist! Jeg kjente meg igjen i situasjonen ganske fort.... Jeg vil som de andre, råde deg til å snakke med ham om hvordan DU har det. Men for meg høres det ut som han ikke er den rette...? Kan hende jeg tar feil, at dere bare har en periode fyllt med stress....da tar ting lett den veien som er full av krangling etc... Men om han alltid har behandlet deg likt, ville jeg kommet meg ut av dette forholdet FØR brylluppet. Når det kommer til at du tenker at dette er slutten, så må du for alt i verden ikke gi opp, det finnes en maaaasse kjekke menn, som vil behandle deg slik du fortjener, og som vil gi deg lykkelige dager resten av livet. Jeg fant lykken, selv om jeg sa til meg selv at jeg aaaaldri skulle elske igjen...Så muligheten er der for deg også, om du er aldri så langt nede, ikke glem det! Lykke til, håper du finner ut hva som er best for deg
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #11 Skrevet 26. september 2004 Ikke plage deg selv med tanker rundt bryllupet som er godt på vei planlagt og forberedt! Bruk heller tid og energi på å finne ut om dere skal leve sammen. Det er ikke meningen at du skal ta ansvar for alt i samlivet. Begge må bidra for å få det til å fungere. Jeg syns ikke du skal finne deg i å bli kalt stygge ting - en ting er å slenge med kjeften i en krangel men når det har gått så langt som til beskyldninger som er uriktige, ja da bør du handle så fort som mulig. I mine øyne er ikke dette noe å vente med - dere må ta et oppgjør! Du må fortelle han at du ikke har det bra i forholdet, og at dere må prøve å finne ut av det - til begges beste. Lykke, lykke til! K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå