DeLorean Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 Drømmen? Peru eller Sør-Afrika. Tror nok det blir Polen. Kunne også tenkt meg og sett det Skotske høylandet. Vi får se. Kjæresten er god til å finne billige turer
Cathj Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 Tenkte vi skulle leie husbåt i Amsterdam i et par uker. HVIS mannen får fri. Det skjer mye i jobbsammenheng for hans del fremover.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #23 Skrevet 26. oktober 2015 Det blir Kurdistan til påsken, blir mer et gigantisk slektstreff enn en ferie, men jeg gleder meg! Ellers er planen til sommeren enten biltur i sørlige deler av Frankrike, en tur til New York/Florida eller Japan. Ingenting er sikkert ennå, men jeg er allerede i lykkerus haha.Anonymous poster hash: ab82d...b75
Caterina Skrevet 26. oktober 2015 #24 Skrevet 26. oktober 2015 Gifter meg i Italia høst 2016, så der går mye penger, men håper å kunne dra alene på en yogaferie. Kjæresten kan ikke, må jobbe.
Christiane_W Skrevet 27. oktober 2015 #25 Skrevet 27. oktober 2015 Ser ut til at det blir å utforske Norge med venner fra Sør-Afrika. Forhåpentligvis får vi bekreftelser og kan starte planleggingen snart, for øyeblikket er ting ganske usikre.
Skogshjerte Skrevet 29. oktober 2015 #26 Skrevet 29. oktober 2015 New York! Jeg har vært der en gang tidligere, men det begynner å bli noen år siden og så er det en så fantastisk by at jeg bare må tilbake. Blir spennende å se det nye World Trade Center også. Så da blir det hele 10 dager i New York i juni neste år. Vi planlegger også å bruke noen dager på å leie bil å kjøre innom Niagara Falls/Canda også. Gleder meg allerede!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #27 Skrevet 1. november 2015 Vet ikke hvor ferien går i 2016. Liker å planlegge et år i forveien, men fikk ikke det til sommeren 2015 heller. Noe har spurt om vi ikke skal på landskytterstevnet i nord, men da må vi ha campingvogn eller bobil. Er i tenkeboksen der. Så skal jeg på kajakk padling i Solund. Må ordne en tilhenger til det. Blir det ikke nordover blir det camping i Tyskland og nedover i Europa. Anonymkode: f6eaf...b74
Mis(s)Understood Skrevet 1. november 2015 #28 Skrevet 1. november 2015 Usikker. Ikke sikkert det blir noen reiseferie, får se etterhvert. Kan godt tenkes jeg holder meg hjemme og tar 1-2 dagers turer i nærområdet eller bare ligger på stranden (10 minutters sykkeltur hjemmefra). Tid og økonomi vil vise hva det blir til
Gjest Overrasket Skrevet 2. november 2015 #29 Skrevet 2. november 2015 Ellers blir det definitivt en tur til USA neste år, men ikke nødvendigvis om sommeren.Ser ut som om jeg har endret litt på dette, nå blir det nok en USA-tur som varer hele sommeren og godt inn i høsten, også.
Gjest Skrevet 3. november 2015 #30 Skrevet 3. november 2015 En uke i Franske/Italienske alpene (er ennå under planlegging)En uke i Italia (etter fjellturen) - man trenger å slappe av da Så blir det nok New York 1 ukes tid vil jeg tro også
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #31 Skrevet 3. november 2015 Siden jeg har mistet jobben, og det ser ut til å være vanskelig å finne en ny i dette jobbmarkedet, får jeg ikke lagt av noe til ferie. Vi får gå på stranden i nærområdet, eller blåse opp plaskebasseng hjemme, sikkert bruke litt tid på å besøke diverse familiemedlemmer. Anonymkode: fbc05...b90
romeosa Skrevet 4. november 2015 #32 Skrevet 4. november 2015 Vi tror det blir øyhopping i kykladene i hellas! Satser på det :-) Tenkte: fly til Santorini- båt til paros- antiparos- ios- folegandros- santorini (kamari)! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå