Gjest Seajewel Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Hadde vært gøy med noen tips, og å se hvor andre planlegger å reise sommeren 2016! Tidlig ute, men mange planlegger jo ett år i forveien.
Gjest Overrasket Skrevet 4. september 2015 #2 Skrevet 4. september 2015 Jeg har ingen spesifikke planer enda, men sånn det ser ut nå blir det ett av to alternativer: En måned fordlet på 2-3 steder i Italia En måned til India eller Bali. Skulle jeg velge det siste blir det nok fort en uke til Italia uansett. Det kommer litt an på hvor jeg bor hen også, ser ikke bort fra at jeg ikke bor i Norge om ett år. Jeg liker å leke med planer men å være åpen for ting jeg ikke hadde forestilt meg. Ellers blir det definitivt en tur til USA neste år, men ikke nødvendigvis om sommeren.
Gjest Mythic Skrevet 5. september 2015 #4 Skrevet 5. september 2015 Kan hende jeg skal til Portugal, har ikke bestemt meg enda. Har fortsatt to utenlandsturer på planen i høst/vinter, så sommerferien neste år er ikke helt i tankene foreløpig
Miss_Sunshine* Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Har booket tur til Island til sommeren med ene bestevenninna mi. Har hatt Island på et av mine topp 5 drømmereisemål i 10 år, så jeg gleder meg som en liten unge allerede! Så bli det sannsynligvis London på våren eller sommeren med en god venninne. Om økonomi og tiden tillater det, så blir det kanskje Tyskland til neste høst.
Miklo Velka Skrevet 30. september 2015 #6 Skrevet 30. september 2015 Vet ikke enda, men har lyst på en langtur med øyhopping i Stillehavet, det hadde vært drømmen.
The Kitten Skrevet 1. oktober 2015 #7 Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Pennsylvania Redigert og Canada Endret 10. oktober 2015 av The Kitten
Durinur Skrevet 1. oktober 2015 #8 Skrevet 1. oktober 2015 I utgangspunktet er planen å ta en tur til Tenerife i år, men ingenting er skrevet i stein ennå
Aviale Skrevet 1. oktober 2015 #9 Skrevet 1. oktober 2015 Peru og Panama Endelig, etter 1,5 år med sparing!! 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2015 #10 Skrevet 1. oktober 2015 Forhåpentligvis Kreta. Har vært der i fjor og i år, og har falt pladask. Den øya vil jeg utforske mye de nærmeste årene. Ønsker å være der 14 dager og leie bil hele perioden. For det har jeg oppdaget; Man reiser ikke til Kreta for å ligge på stranden i 14 dager. Den øya har så mye å by på, at det er leiebil som gjelder. Skal man kun reise til syden for å sole seg, velger man mye billigere destinasjoner som f.eks. Bulgaria. Anonymous poster hash: 6118d...bf3
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Mai: Fuengirola for å besøke en venninne. Blir 1 uke. Juni: Marseille en langhelg med moren min. August: 2 uker i Cancun og 3 dager i Miami September: langhelg i Barcelona. Blir sikkert en tur innom Sitges og, da de har en veldig bra Oktoberfest-feiring der.
Anglofil Skrevet 9. oktober 2015 #12 Skrevet 9. oktober 2015 Vi tenker å ta en 1 måned interrail i Storbritannia neste sommer. Mvh Yvonne
Fredsmegleren Skrevet 9. oktober 2015 #13 Skrevet 9. oktober 2015 Mest sannsynligvis en ganske god sykkeltur som skal vare en uke eller to. Ellers hytta og muligens en tur til de greske øyene
Safiye Skrevet 10. oktober 2015 #14 Skrevet 10. oktober 2015 Tar nok turen til USA og svippetur innom Canada; Niagara Falls, NY, Michigan, Chicago, Washington DC osv Hvis ikke det blir noe av, tror jeg det blir to turer til forskjellige land i Europa, mest sannsynligvis; Portugal/England/Kroatia/Italia
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #15 Skrevet 10. oktober 2015 Albania for min årlige dose med sol og varme. Anonymous poster hash: d4066...8b6
Hecubaa Skrevet 11. oktober 2015 #16 Skrevet 11. oktober 2015 Forhåpentligvis Kreta. Har vært der i fjor og i år, og har falt pladask. Den øya vil jeg utforske mye de nærmeste årene. Ønsker å være der 14 dager og leie bil hele perioden. For det har jeg oppdaget; Man reiser ikke til Kreta for å ligge på stranden i 14 dager. Den øya har så mye å by på, at det er leiebil som gjelder. Skal man kun reise til syden for å sole seg, velger man mye billigere destinasjoner som f.eks. Bulgaria. Anonymous poster hash: 6118d...bf3 Kreta er jo kjempebillig? Jeg solte meg i åtte dager der for 1400,- for noen år siden og destinasjonen er jo den mest populære av alle nesten på restplass.no..
Gjest hockeyfrue Skrevet 11. oktober 2015 #17 Skrevet 11. oktober 2015 Det står mellom Ibiza og Santorini. Heller nok kanskje mer mot Ibiza, ser for meg at det er litt mer å finne på der i to-tre uker Har tittet litt på hoteller allerede, og det er mange fine begge steder, så vi får se hva det blir til. Planlegger også en weekendtur til Amsterdam i april/mai og til Stockholm i august.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #18 Skrevet 11. oktober 2015 Skal bo 1 måned i Istanbul , lære meg bedre tyrkisk og bare surre rundt . Anonymous poster hash: 28c6c...bd0
hjelpme4 Skrevet 12. oktober 2015 #19 Skrevet 12. oktober 2015 Hadde vært gøy med noen tips, og å se hvor andre planlegger å reise sommeren 2016! Tidlig ute, men mange planlegger jo ett år i forveien. Reiser til العربية eller nærmere القاهرة. Må prøve å lære litt mer arabisk før jeg reiser
Brabla Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 Antagelig en tur til Athen for å besøke en kompis som bor der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå