Trøndermann Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Jeg er 33 år nå og har vært singel ganske lenge.. Har aldri hatt noe særlig drag på damene og synes at det bare går nedover på den fronten.. Vet ikke helt hva jeg gjør galt,bortsett fra at jeg nok er litt over gjennomsnittet opptatt av sex kos og slike ting,og ofte "buser" ut med det....Mener ikke noe vondt,jeg er bare veldig åpen som person,og som sagt..kåt...Har vært medlem på et par datingsider,men med lite resultat..ingen har virka spesielt interessert.. Som noen her kanskje har fått med seg så er jeg litt opptatt av at jeg vil ha ei jente som er ubarbert og hårete også...Er dette og avskrekkende ? Føler at jeg er en ganske normal person med mange innteresser..hus..jobb..osv.. Men må innrømme at jeg begynner å føle meg ganske mislykka og alene på mange måter... Huff,ble mye klaging her nå..beklager det...! Andre her som har det likedan,eller noen som har tips ? 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Du virker ensporet, ville du hatt en dame som kun har sminke på hjernen? Blir samme greia. De sliter med å ta deg på alvor. Anonymous poster hash: 71596...2b8 6
Trøndermann Skrevet 3. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2015 Du virker ensporet, ville du hatt en dame som kun har sminke på hjernen? Blir samme greia. De sliter med å ta deg på alvor. Anonymous poster hash: 71596...2b8 Okay...Nei,jeg ville ikke det...
Gjest Blomsterert Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Jeg er 33 år nå og har vært singel ganske lenge.. Har aldri hatt noe særlig drag på damene og synes at det bare går nedover på den fronten.. Vet ikke helt hva jeg gjør galt,bortsett fra at jeg nok er litt over gjennomsnittet opptatt av sex kos og slike ting,og ofte "buser" ut med det....Mener ikke noe vondt,jeg er bare veldig åpen som person,og som sagt..kåt...Har vært medlem på et par datingsider,men med lite resultat..ingen har virka spesielt interessert.. Som noen her kanskje har fått med seg så er jeg litt opptatt av at jeg vil ha ei jente som er ubarbert og hårete også...Er dette og avskrekkende ? Føler at jeg er en ganske normal person med mange innteresser..hus..jobb..osv.. Men må innrømme at jeg begynner å føle meg ganske mislykka og alene på mange måter... Huff,ble mye klaging her nå..beklager det...! Andre her som har det likedan,eller noen som har tips ? Du bør jo ikke buse ut med sånt da.Ikke hvis du vil ha et mer seriøst forhold ihvertfall. Såpass peiling bør du ha gutt! Ikke rart jenter unngår deg da. Legg litt mer vekt på andre ting kanskje? Greit å ikke være altfor åpen og direkte også i starten,jeg får hetta av menn som ikke har litt sperrer.Det tar litt tid å bli kjent.
Trøndermann Skrevet 3. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2015 Du bør jo ikke buse ut med sånt da.Ikke hvis du vil ha et mer seriøst forhold ihvertfall. Såpass peiling bør du ha gutt! Ikke rart jenter unngår deg da. Legg litt mer vekt på andre ting kanskje? Greit å ikke være altfor åpen og direkte også i starten,jeg får hetta av menn som ikke har litt sperrer.Det tar litt tid å bli kjent. Ja,det er vel noe i det. Legger vekt på andre ting også...men kanskje ikke nok da.. Ikke lett dette her
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Du skriver mye om hva du vil ha, men ikke så mye om hva du kan tilby. Anonymous poster hash: ccae9...968 8
Tryingmybest Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Gjør deg selv litt mer interessant. Føler at jeg er en ganske normal person med mange innteresser..hus..jobb..osv Har du noen hobbyer og interesser utover det? Spiller du instrument? Fotball? Fotografering? etc. Viss du bare snakker om sex og kos med en gang virker du mer desperat enn interessant. 8
Charmander Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 (endret) Neste gang du er på et utested eller på gaten og ser en jente du liker utseende-messig: Gå bort til hun å si noe så enkelt som "Hei, jeg så deg fra busstoppet og får ikke ro med meg selv før jeg sier at du er helt nydelig/smashing/søt" (Eller noe annet genuint om det er noe som peker seg ut ved henne). Jeg har egentlig funnet ut av jo mer straight forward og genuin du virker så elsker de det og vær ærlig om dine intensjoner. Ikke noe halvhjertet. Om du liker en så vis det, men ikke sett de på en pidestall. Om du har et problem med f. eks å åpne en jente-gjeng eller prate med 3-6 jenter samtidig alene så må du bare ut å øve på det. Også tørre å tulle med de og erte de. Jo penere de er og du sier det rett ut at de er smashing (ingen gjør det) så kan du ende opp med damer du ikke trodde fantes hjemme i din seng.. Du må litt ut i minefeltet for å få noe, du må risikere noe (avslag). Du kan fint være subtilt "sex" ved å være ganske rett på som ovenfor og jeg gjør dette på utesteder på kvelden og på dagtid uten å nevne ordet sex engang. Om du sjekker noen opp og du ikke legger skjul på din agenda så vet de "whats up".... Hobbyer, Interesserer ++ Har ikke så mye å si om du bare klarer å åpne en samtale med en jente. Dere kan prate om alt mulig rart og det betyr ikke så veldig mye hva dere egentlig prater om. Du kan gjøre deg selv interessant på mange måter, man trenger ikke noen spesielle hobbyer. Du høres litt needy og desp ut, prøv å legg det vekk. Hvordan jente du vil ha mtp hår må du bare glemme for nå, det første du skal gjøre er å gå ut å ha det gøy, og ja det er jo litt spess det der med hår. Endret 3. september 2015 av Charmander 3
Trøndermann Skrevet 3. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2015 Neste gang du er på et utested eller på gaten og ser en jente du liker utseende-messig: Gå bort til hun å si noe så enkelt som "Hei, jeg så deg fra busstoppet og får ikke ro med meg selv før jeg sier at du er helt nydelig/smashing/søt" (Eller noe annet genuint om det er noe som peker seg ut ved henne). Jeg har egentlig funnet ut av jo mer straight forward og genuin du virker så elsker de det og vær ærlig om dine intensjoner. Ikke noe halvhjertet. Om du liker en så vis det, men ikke sett de på en pidestall. Om du har et problem med f. eks å åpne en jente-gjeng eller prate med 3-6 jenter samtidig alene så må du bare ut å øve på det. Også tørre å tulle med de og erte de. Jo penere de er og du sier det rett ut at de er smashing (ingen gjør det) så kan du ende opp med damer du ikke trodde fantes hjemme i din seng.. Du må litt ut i minefeltet for å få noe, du må risikere noe (avslag). Du kan fint være subtilt "sex" ved å være ganske rett på som ovenfor og jeg gjør dette på utesteder på kvelden og på dagtid uten å nevne ordet sex engang. Om du sjekker noen opp og du ikke legger skjul på din agenda så vet de "whats up".... Hobbyer, Interesserer ++ Har ikke så mye å si om du bare klarer å åpne en samtale med en jente. Dere kan prate om alt mulig rart og det betyr ikke så veldig mye hva dere egentlig prater om. Du kan gjøre deg selv interessant på mange måter, man trenger ikke noen spesielle hobbyer. Du høres litt needy og desp ut, prøv å legg det vekk. Hvordan jente du vil ha mtp hår må du bare glemme for nå, det første du skal gjøre er å gå ut å ha det gøy, og ja det er jo litt spess det der med hår. Mange tips der. Takk
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Hei Trøndermann. Jeg kan ramse opp hva jeg tror kvinner flest er opptatt av, også kan du se hva du eventuelt må jobbe med: - God hygiene. - Økonomi på stell (trenger ikke være rik, men du bør ikke ha masse forbrukslån). - Interesser (samme søren hva, så lenge du har ting du liker å drive med) - Humor og lite selvhøytidelig. - Genuint opptatt av å bli kjent med henne. Ting å unngå: - Utlevere for mye for tidlig. - Snakke om hvor lenge du har vært singel. - Klage. - Snakke om at du er misfornøyd med livet ditt. Anonymous poster hash: 3b333...531 3
Trøndermann Skrevet 3. september 2015 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2015 Hei Trøndermann. Jeg kan ramse opp hva jeg tror kvinner flest er opptatt av, også kan du se hva du eventuelt må jobbe med: - God hygiene. - Økonomi på stell (trenger ikke være rik, men du bør ikke ha masse forbrukslån). - Interesser (samme søren hva, så lenge du har ting du liker å drive med) - Humor og lite selvhøytidelig. - Genuint opptatt av å bli kjent med henne. Ting å unngå: - Utlevere for mye for tidlig. - Snakke om hvor lenge du har vært singel. - Klage. - Snakke om at du er misfornøyd med livet ditt. Anonymous poster hash: 3b333...531 Synes nå selv at jeg scorer ganske bra der da.. Er nøye med hygiene. har fast jobb hvor jeg tjener greit,og er ganske sparsom. Humor er viktig for meg og liker å tulle mye..om jeg er morsom er vel en annen sak... Har da noen interesser,som natur og friluftsliv..teltturer,fisking...mekker litt bil på fritida.. Klager sjelden,men prøver å se det positive i ting,og gjøre det beste ut av de fleste situasjoner.. Men jeg utleverer nok mye..og tidlig..
Gjest Mythic Skrevet 3. september 2015 #12 Skrevet 3. september 2015 Greit å like sex og kos, men hvis det er det første du snakker om med damene (og det eneste), så virker det som du bare er ute etter en ting, og det er avtennende for de aller fleste damer. Demp deg ned flere hakk. Prøv å bli kjent med damene som mennesker, ikke som sexobjekter. Kan hende du trenger å jobbe litt med de sosiale ferdighetene dine, etter som du ikke forstår dette selv. Jeg er også enig med den som sa at du er veldig opptatt av hva du vil og ønsker, og ikke så mye hva du har å bidra med i et forhold (bortsett fra sex). Et forhold er en toveis greie, og ingen gidder en som er ensporet, egoistisk og sexfiksert. Brutalt, men sant.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #13 Skrevet 3. september 2015 Dersom jeg skal dømme fra hvordan du skriver, så tror jeg kanskje du kan virke litt eksentrisk eller rar for en del damer. Men der er kvinner som hadde syntes at du var kjempesjarmerende og koselig. Det er bare alltids vanskelig å finne den type personer man faller for og som liker en tilbake. Jeg ser for meg at du kunne likt (og som ville likt deg) litt rare, vimsete kvinner. Eller noen som tenker mer abstrakt, liker å fundere og tenke. Kanskje kunstnere, forfattere, lærere, boknerder. Eller noe sånt. Jeg tror ikke den du passer med er en type som går på fest og pub, det er i så fall sjeldent. Mulig de er mer av typen som holder seg hjemme med en god bok og et glass vin. Da er det jo selvsagt vanskeligere å møte på dem, siden de er sjeldnere ute blant folk. Ikke at de er folkesky heller, altså Anonymous poster hash: 1d771...c96 3
sol87 Skrevet 3. september 2015 #14 Skrevet 3. september 2015 (endret) Jeg er 33 år nå og har vært singel ganske lenge.. Har aldri hatt noe særlig drag på damene og synes at det bare går nedover på den fronten.. Vet ikke helt hva jeg gjør galt,bortsett fra at jeg nok er litt over gjennomsnittet opptatt av sex kos og slike ting,og ofte "buser" ut med det....Mener ikke noe vondt,jeg er bare veldig åpen som person,og som sagt..kåt...Har vært medlem på et par datingsider,men med lite resultat..ingen har virka spesielt interessert.. Som noen her kanskje har fått med seg så er jeg litt opptatt av at jeg vil ha ei jente som er ubarbert og hårete også...Er dette og avskrekkende ? Føler at jeg er en ganske normal person med mange innteresser..hus..jobb..osv.. Men må innrømme at jeg begynner å føle meg ganske mislykka og alene på mange måter... Huff,ble mye klaging her nå..beklager det...! Andre her som har det likedan,eller noen som har tips ? Leit å høre at du er ensom! Ja, jeg tror det at du "buser" ut med spørsmål om sex og kos (hvis jeg forstår deg riktig) kan avskrekke mange damer. At du liker noen ting bedre enn andre, og at du er glad i kos er det ingenting i veien med, men om du for eksempel er på et datingforum, tror jeg ikke det er lurt å starte samtalen med sexprat. La ting utvikle seg, og gå på dater før du du drar fram slike ting. Vis hvem du er, for jeg regner med du har andre interesser enn sex og behårede damer. Det finnes nok mange damer som kan spare busken sin for deg, men da må hun like DEG først. Fortell om din jobb og dine andre interesser, spør henne om hennes interesser (og unngå å prøve å vri alt over på noe seksuelt). Prøv å få i gang en samtale, rett og slett. Endret 3. september 2015 av sol87 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #15 Skrevet 3. september 2015 Synes nå selv at jeg scorer ganske bra der da.. Er nøye med hygiene. har fast jobb hvor jeg tjener greit,og er ganske sparsom. Humor er viktig for meg og liker å tulle mye..om jeg er morsom er vel en annen sak... Har da noen interesser,som natur og friluftsliv..teltturer,fisking...mekker litt bil på fritida.. Klager sjelden,men prøver å se det positive i ting,og gjøre det beste ut av de fleste situasjoner.. Men jeg utleverer nok mye..og tidlig.. Går du mye på date da? Hvis du kan fortelle litt om hvordan du opplever det å snakke med damer, så kan vi kanskje hjelpe deg mer konkret. Anonymous poster hash: 3b333...531
Trøndermann Skrevet 4. september 2015 Forfatter #16 Skrevet 4. september 2015 Dersom jeg skal dømme fra hvordan du skriver, så tror jeg kanskje du kan virke litt eksentrisk eller rar for en del damer. Men der er kvinner som hadde syntes at du var kjempesjarmerende og koselig. Det er bare alltids vanskelig å finne den type personer man faller for og som liker en tilbake. Jeg ser for meg at du kunne likt (og som ville likt deg) litt rare, vimsete kvinner. Eller noen som tenker mer abstrakt, liker å fundere og tenke. Kanskje kunstnere, forfattere, lærere, boknerder. Eller noe sånt. Jeg tror ikke den du passer med er en type som går på fest og pub, det er i så fall sjeldent. Mulig de er mer av typen som holder seg hjemme med en god bok og et glass vin. Da er det jo selvsagt vanskeligere å møte på dem, siden de er sjeldnere ute blant folk. Ikke at de er folkesky heller, altså Anonymous poster hash: 1d771...c96 Det tror jeg du har veldig rett i ! Nesten skremmende hvor godt du traff der.... Jeg er ikke den som flyr på byen særlig ofte,og møter ikke så mange damer i det daglige... Kan nok være litt sjenert til tider også..
Trøndermann Skrevet 4. september 2015 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2015 Leit å høre at du er ensom! Ja, jeg tror det at du "buser" ut med spørsmål om sex og kos (hvis jeg forstår deg riktig) kan avskrekke mange damer. At du liker noen ting bedre enn andre, og at du er glad i kos er det ingenting i veien med, men om du for eksempel er på et datingforum, tror jeg ikke det er lurt å starte samtalen med sexprat. La ting utvikle seg, og gå på dater før du du drar fram slike ting. Vis hvem du er, for jeg regner med du har andre interesser enn sex og behårede damer. Det finnes nok mange damer som kan spare busken sin for deg, men da må hun like DEG først. Fortell om din jobb og dine andre interesser, spør henne om hennes interesser (og unngå å prøve å vri alt over på noe seksuelt). Prøv å få i gang en samtale, rett og slett. Ja,jeg skjønner at sånt kan virke avskrekkende... Når er det ikke sånn at jeg starter samtaler hverken med sex eller hår....sååå voldsom er jeg ikke... Men det sniker seg vel inn etter hvert. Mener bare å være ærlig med folk,men er kanskje ikke det som funker..Og det med busk tror jeg faktisk ikke du har helt rett i,de fleste sier æsj fysj osv når det temaet kommer opp.. Takk uansett,for gode råd
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #18 Skrevet 4. september 2015 Jeg er 33 år nå og har vært singel ganske lenge.. Har aldri hatt noe særlig drag på damene og synes at det bare går nedover på den fronten.. Vet ikke helt hva jeg gjør galt,bortsett fra at jeg nok er litt over gjennomsnittet opptatt av sex kos og slike ting,og ofte "buser" ut med det....Mener ikke noe vondt,jeg er bare veldig åpen som person,og som sagt..kåt...Har vært medlem på et par datingsider,men med lite resultat..ingen har virka spesielt interessert.. Som noen her kanskje har fått med seg så er jeg litt opptatt av at jeg vil ha ei jente som er ubarbert og hårete også...Er dette og avskrekkende ? Føler at jeg er en ganske normal person med mange innteresser..hus..jobb..osv.. Men må innrømme at jeg begynner å føle meg ganske mislykka og alene på mange måter... Huff,ble mye klaging her nå..beklager det...! Andre her som har det likedan,eller noen som har tips ? Du blir nok sett på som #needy .. Anbefaler deg å sette deg inn i hvordan psykologien til kvinnfolk egentlig fungerer ...og nei du vil ikke få de svarene du søker ved å spørre kvinner her inne. Det er stor forskjell på hva egenskaper kvinner sier de ønsker i en mann mot det som faktisk tiltrekker dem. Anonymous poster hash: 2cb17...eef
Trøndermann Skrevet 4. september 2015 Forfatter #19 Skrevet 4. september 2015 Du blir nok sett på som #needy .. Anbefaler deg å sette deg inn i hvordan psykologien til kvinnfolk egentlig fungerer ...og nei du vil ikke få de svarene du søker ved å spørre kvinner her inne. Det er stor forskjell på hva egenskaper kvinner sier de ønsker i en mann mot det som faktisk tiltrekker dem. Anonymous poster hash: 2cb17...eef Du har sikkert rett....blir nok sett på som needy. Hadde vært så mye lettere hvis man bare kunne være seg selv,og det var bra nok... Jaja...
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #20 Skrevet 4. september 2015 Når det gjelder å ta opp det med barbering, så hadde jeg nok ventet til jeg hadde vært sammen med kjæresten noen måneder. Da har man blitt bedre kjent og kan lufte slike ting uten at det virker som om man er hyperfokusert på det. Når det gjelder å snakke om kos og sex i begynnelsen når man dater. Hmm, jeg tror en del kvinner har en ide om at mange menn bare er ute etter sex. De prøver derfor på ulike måter å luke bort menn de ikke tror er interessert i dem som person, men som en hvemsomhelst de kan ha sex med. Kanskje dette sitatet hjelper deg å fokusere litt mer på andre aspekter av kvinnens personlighet? Slik at du minner deg selv på at sex og kos er viktig, men der er andre ting som også er viktig for en bra flyt i forholdet: When marrying, ask yourself this question: Do you believe that you will be able to converse well with this person into your old age? Everything else in marriage is transitory. Friedrich Nietzsche Jeg sier ikke at du er en som ser på kvinner som en hvemsomhelst, bare at dersom du re-fokuserer tankene dine litt, så vil du sannsynligvis virke mindre som en slik person. Du virker kanskje intens for noen uansett, men jeg har erfaring med at når du møter en som passer, så er ikke det en dårlig ting. Ikke prøv å forandre personligheten din for mye basert på det du tror kvinner flest vil ha. Når alt kommer til alt vil du ikke date "kvinner flest", du vil date den ene kvinnen du er fascinert av og liker. Anonymous poster hash: 1d771...c96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå